Wzorce taktyczne Domain-Driven Design z wykorzystaniem Process i Design Level Event Storming

2150 PLN+23% VAT (2644 PLN brutto / 1 os.)

Czas trwania szkolenia:2 dni (16h)

Kod kursu:EVENTSTORMING/PLDLDDD

Poziom zaawansowania:
requirementsdomain-driven-designevent-storming

Dostępne terminy

  • Termin
  • Trener
  • Cena
  • Zapis
  • Lokalizacja

Termin:

24 lipiec
Trwają zapisy na szkolenie

Trener:

Sebastian Malaca

Cena:

2150 PLN netto+23% VAT

Lokalizacja:

Zdalne
Zdalne

Termin:

16 październik
Trwają zapisy na szkolenie

Trener:

Sebastian Malaca

Cena:

2150 PLN netto+23% VAT

Lokalizacja:

Zdalne
Zdalne

Termin:

18 grudzień
Trwają zapisy na szkolenie

Trener:

Sebastian Malaca

Cena:

2150 PLN netto+23% VAT

Lokalizacja:

Zdalne
Zdalne

Interesuje Cię szkolenie stacjonarne lub nie odpowiada Ci żaden z dostępnych terminów?

Ikona pytaniaZapytaj o szkolenie

O szkoleniu Wzorce taktyczne Domain-Driven Design z wykorzystaniem Process i Design Level Event Storming

W cenie otrzymasz:

  • Materiały szkoleniowe
  • Certyfikat ukończenia szkolenia
  • W przypadku szkolenia w trybie stacjonarnym zapewnimy Ci również lunch oraz sprzęt niezbędny do nauki

Dla kogo?

  • Programistów języków obiektowych (podczas szkolenia wykorzystywany jest język Java lub C#)

Wymagania

  • Bardzo dobra znajomość programowania obiektowego

Zalety

  • Szkolenie "Wzorce taktyczne Domain-Driven Design z wykorzystaniem Process i Design Level Event Storming" ma charakter warsztatów przeznaczonych dla programistów
  • Nauczysz się nie tylko czym jest Event Storming, ale również jakie są jego ograniczenia
  • Dowiesz się w jaki sposób Event Storming pomaga stosować wzorce Domain-Driven Design

Cele szkolenia

  • zapoznanie się z techniką Event Storming
  • zapoznanie się z taktycznymi wzorcami Domain-Driven Design

Program

Wprowadzenie do Event Storming

  • Czym jest zdarzenie
  • Czym jest Event Storming

Organizacja sesji Event Storming

  • Co jest niezbędne
  • Offline vs. Online
  • Uczestnicy
  • Różnice pomiędzy Process Level, a Design Level
  • Facylitator

Przegląd taktycznych wzorców Domain-Driven Design

  • Aggregate
  • Entity
  • Value Object
  • Repository
  • Factory
  • Domain Service
  • Domain Event

Praca z domeną szkoleniową

  • Wprowadzenie do domeny
  • Wprowadzanie notacji
  • Definiowanie zdarzeń

Wzbogacanie zdobytej wiedzy

  • Command
  • Read model
  • Aktorzy i serwisy zewnętrzne
  • Dane i niezmienni
  • Polityki

Definiowanie agregatów

  • Event Storming
  • Domain Storytelling
  • Event Modeling

Implementacja agregatów

  • Data Model vs. Domain Model
  • Command Query Separation
  • Wybór architektury
  • Jak "przetłumaczyć" kartki na kod
  • Aggregate jako maszyna stanów
  • Event Sourcing

Testowanie

  • Piramida Testów
  • Test-Driven Development

Podsumowanie

Podobne szkolenia