Scrum Product Owner
LICZBA DNI: 2 (16h)
KOD KURSU: SCRUM/PO
Weź udział w szkoleniu
Termin
Lokalizacja
Cena / os
22
kwietnia
Warszawa,
Gdańsk,
Zdalne,
26
sierpnia
Warszawa,
Łódź,
Poznań,
Zdalne,
18
października
Kraków,
Wrocław,
Warszawa,
Zdalne,
Termin
22
kwietnia
Lokalizacja
Warszawa,
Gdańsk,
Zdalne,
Cena / os
Termin
26
sierpnia
Lokalizacja
Warszawa,
Łódź,
Poznań,
Zdalne,
Cena / os
Termin
18
października
Lokalizacja
Kraków,
Wrocław,
Warszawa,
Zdalne,
Cena / os
Powiadom
o kolejnych terminach
O szkoleniu
DLA KOGO?
Programistów, Managerów IT, Product Ownerów, Project Managerów
Analityków biznesowych, inżynierów oprogramowania, testerów
WYMAGANIA
Podstawowa znajomość języka angielskiego, gdyż część materiałów prezentowana będzie w języku angielskim
ZALETY
**Szkolenie Scrum Product Owner*
prowadzone będzie w formie warsztatów z naciskiem na praktyczne przykłady wykorzystania zdobytej wiedzy i przedstawionych technik
Uczestnicy poznają i przećwiczą wszystkie etapy pracy Product Ownera oraz zapoznają się z metodami rozwiązywania codziennych problemów
Poznane narzędzia i techniki pozwolą usprawnić pracę zarówno w projektach zwinnych jak i zarządzanych klasycznie
Uczestnicy dowiedzą się, jak przez właściwą organizację pracy mogą wpływać na motywację i efektywność zespołu developerskiego
Cele szkolenia
Nauka procesów, technik i obsługi narzędzi wykorzystywanych w pracy Product Ownera
Praktyczne przećwiczenie poszczególnych etapów pracy Product Ownera
Przedstawienie pojęć i koncepcji związanych ze zwinnym zarządzaniem zespołem i projektem w Scrum
Przećwiczenie wykonywania podstawowych zadań, rozwiązywania napotykanych problemów i metod współpracy Product Ownera z zespołem developerskim, interesariuszami oraz klientem
Przekazanie uczestnikom praktycznej wiedzy z dziedziny zarządzania zespołem i wykorzystania elementów Scrum także w projektach zarządzanych klasycznie
Przygotowanie uczestników do zdawania egzaminu/certyfikatu PSPO I
Program
Agile
- Treść Manifestu Agile i główne założenia zwinnego podejścia do projektu
- Różnice między podejściem zwinnym, a kaskadowym
Scrum - zgodnie ze Scrum Guide
- Wartości w Scrum
- Zdarzenia w Scrum
- Artefakty w Scrum
- Role, zadania, odpowiedzialność w Scrum
- Celem tej części warsztatów jest
- Przedstawienie założeń i zasad Agile i Scrum zgodnych ze Scrum Guide oraz praktyką zespołów Scrum’owych
- Uczestnicy ugruntują wiedzę i nabiorą pewności odnośnie właściwego rozumienia zasad i pracy w Scrum
Scrum - w praktyce
- Ćwiczenie współpracy, ról i zdarzeń - przeprowadzimy Sprint od A do Z
- Procesy i narzędzia pracy Product Ownera
- Skupienie się na roli, zadaniach Właściciela Produktu (Product Ownera)
- Wykorzystanie technik i narzędzi do zarządzania zadaniami i zespołem w Scrum
- Obserwacja oraz wychwycenie potencjalnych trudności i elementów wymagających wyjaśnienia przez Trenera
- Omówienie przykładowego testu certyfikacyjnego PSPO I
- Celem tej części warsztatów jest
- Poznanie zasad, struktury i metodyki pracy w praktyce
- Przećwiczenie całego Sprintu przez Zespół
- Ugruntowanie zdobytej wiedzy teoretycznej na konkretnych przykładach
- Zrozumienie przez uczestników jak poszczególne elementy Scrum i zachowanie Product Ownera mogą wpływać na Zespół, jego motywację i zaangażowanie
