Scrum Product Owner

LICZBA DNI: 2 (16h)

KOD KURSU: SCRUM/PO

POZIOM SZKOLENIA:

# scrum

Najbliższy termin:

22 kwietnia 2021

2300 PLN netto + 23% VAT

  • stacjonarne
  • zdalne

STACJONARNE

W CENIE

  • 2 dni pracy z trenerem
  • Materiały szkoleniowe
  • Lunch
  • Certyfikat ukończenia szkolenia

ZDALNE

W CENIE

  • 2 dni pracy z trenerem na żywo online
  • Materiały szkoleniowe
  • Certyfikat ukończenia szkolenia

Czy wiesz, że możesz uzyskać nawet do 100% DOFINANSOWANIA na szkolenie? Napisz do nas »

Oferta dla firm

Dostosuj zakres, czas i miejsce szkolenia do potrzeb Twojego zespołu. Uzyskaj indywidualną wycenę szkolenia dla grupy.

Weź udział w szkoleniu

Termin

Lokalizacja

Cena / os

22

kwietnia

Warszawa,

Gdańsk,

Zdalne,

2300 PLN netto
+ 23% VAT

26

sierpnia

Warszawa,

Łódź,

Poznań,

Zdalne,

2300 PLN netto
+ 23% VAT

18

października

Kraków,

Wrocław,

Warszawa,

Zdalne,

2300 PLN netto
+ 23% VAT

Termin

22

kwietnia

Lokalizacja

Warszawa,

Gdańsk,

Zdalne,

Cena / os

2300 PLNnetto
+ 23% VAT

Termin

26

sierpnia

Lokalizacja

Warszawa,

Łódź,

Poznań,

Zdalne,

Cena / os

2300 PLNnetto
+ 23% VAT

Termin

18

października

Lokalizacja

Kraków,

Wrocław,

Warszawa,

Zdalne,

Cena / os

2300 PLNnetto
+ 23% VAT

Powiadom
o kolejnych terminach

O szkoleniu

DLA KOGO?

Programistów, Managerów IT, Product Ownerów, Project Managerów

Analityków biznesowych, inżynierów oprogramowania, testerów

WYMAGANIA

Podstawowa znajomość języka angielskiego, gdyż część materiałów prezentowana będzie w języku angielskim

ZALETY

**Szkolenie Scrum Product Owner*

prowadzone będzie w formie warsztatów z naciskiem na praktyczne przykłady wykorzystania zdobytej wiedzy i przedstawionych technik

Uczestnicy poznają i przećwiczą wszystkie etapy pracy Product Ownera oraz zapoznają się z metodami rozwiązywania codziennych problemów

Poznane narzędzia i techniki pozwolą usprawnić pracę zarówno w projektach zwinnych jak i zarządzanych klasycznie

Uczestnicy dowiedzą się, jak przez właściwą organizację pracy mogą wpływać na motywację i efektywność zespołu developerskiego

Cele szkolenia

Nauka procesów, technik i obsługi narzędzi wykorzystywanych w pracy Product Ownera

Praktyczne przećwiczenie poszczególnych etapów pracy Product Ownera

Przedstawienie pojęć i koncepcji związanych ze zwinnym zarządzaniem zespołem i projektem w Scrum

Przećwiczenie wykonywania podstawowych zadań, rozwiązywania napotykanych problemów i metod współpracy Product Ownera z zespołem developerskim, interesariuszami oraz klientem

Przekazanie uczestnikom praktycznej wiedzy z dziedziny zarządzania zespołem i wykorzystania elementów Scrum także w projektach zarządzanych klasycznie

Przygotowanie uczestników do zdawania egzaminu/certyfikatu PSPO I

Program

  • Treść Manifestu Agile i główne założenia zwinnego podejścia do projektu
  • Różnice między podejściem zwinnym, a kaskadowym
  • Wartości w Scrum
  • Zdarzenia w Scrum
  • Artefakty w Scrum
  • Role, zadania, odpowiedzialność w Scrum
  • Celem tej części warsztatów jest
    • Przedstawienie założeń i zasad Agile i Scrum zgodnych ze Scrum Guide oraz praktyką zespołów Scrum’owych
    • Uczestnicy ugruntują wiedzę i nabiorą pewności odnośnie właściwego rozumienia zasad i pracy w Scrum
  • Ćwiczenie współpracy, ról i zdarzeń - przeprowadzimy Sprint od A do Z
  • Procesy i narzędzia pracy Product Ownera
  • Skupienie się na roli, zadaniach Właściciela Produktu (Product Ownera)
  • Wykorzystanie technik i narzędzi do zarządzania zadaniami i zespołem w Scrum
  • Obserwacja oraz wychwycenie potencjalnych trudności i elementów wymagających wyjaśnienia przez Trenera
  • Omówienie przykładowego testu certyfikacyjnego PSPO I
  • Celem tej części warsztatów jest
    • Poznanie zasad, struktury i metodyki pracy w praktyce
    • Przećwiczenie całego Sprintu przez Zespół
    • Ugruntowanie zdobytej wiedzy teoretycznej na konkretnych przykładach
    • Zrozumienie przez uczestników jak poszczególne elementy Scrum i zachowanie Product Ownera mogą wpływać na Zespół, jego motywację i zaangażowanie

Autor szkolenia:

Łukasz Łosin

Praktyk w dziedzinie zarządzania zespołem, analizie biznesowej, poprawie User Experience, doskonaleniu procesów biznesowych oraz business development’cie oraz wykorzystaniu technik projektowania i wdrażania nowych produktów i usług. Przez ostatnie kilkanaście lat zdobywał doświadczenie w Polsce oraz zagranicą w projektach IT i nie tylko. Szkolił zespoły projektowe i wytwórcze IT wielu banków, instytucji finansowych oraz firm doradczych. Opiekun merytoryczny i wykładowca na studiach podyplomowych „User Experience i projektowanie aplikacji, produktów i usług” w Wyższej Szkole Bankowej w Gdańsku oraz wykładowcy na Uniwersytecie Gdańskim z tematu "Psychologia przywództwa w organizacji". Współautor książki „Inżynieria wymagań”, wydanej przez PWN w 2018 roku - w swym rozdziale skupił się nad problematyką organizacji pracy, podnoszenia efektywności i motywacji zespołów projektowo/programistycznych w Scrum.

POLITYKA COOKIES:

Korzystamy z plików cookies, by móc jak najlepiej dostosować stronę do Twoich potrzeb oraz wyświetlać Ci przydatne i adekwatnych dla Ciebie reklamy w serwisie i poza nim. Możesz kontrolować ustawienia ciasteczek w swoich ustawieniach swojej przeglądarki. Odwiedzając tę stronę, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies.