Programowanie w języku C++

4950 PLN+23% VAT (6088 PLN brutto / 1 os.)

Czas trwania szkolenia:5 dni (40h)

Kod kursu:CPP/F

Poziom zaawansowania:
programmingoop

Dostępne terminy

  • Termin
  • Trener
  • Cena
  • Zapis
  • Lokalizacja

Termin:

20 luty
Trwają zapisy na szkolenie
-

Cena:

4950 PLN netto+23% VAT

Lokalizacja:

Lokalizacja:

ZdalneWarszawa

Termin:

3 kwiecień
Trwają zapisy na szkolenie
-

Cena:

4950 PLN netto+23% VAT

Lokalizacja:

Lokalizacja:

ZdalneWarszawaŁódźPoznańKrakówWrocławGdańskKatowiceBydgoszczGdynia

Nie odpowiada Ci żaden z dostępnych terminów?

Zapytaj o szkolenie

O szkoleniu Programowanie w języku C++

W cenie otrzymasz:

  • Materiały szkoleniowe
  • Certyfikat ukończenia szkolenia
  • W przypadku szkolenia w trybie stacjonarnym zapewnimy Ci również lunch oraz sprzęt niezbędny do nauki

Dla kogo?

  • Szkolenie jest adresowane do osób chcących poznać język C++ oraz programowanie obiektowe

Wymagania

  • Od uczestników szkolenia wymagana jest umiejętność obsługi komputera

Zalety

  • Szkolenie oparte jest o najnowszy standard języka C++
  • Podczas warsztatów uczestnicy zastosują w praktyce poznane elementy języka C++
  • Efektem szkolenia jest przygotowanie wielomodułowej aplikacji wraz ze środowiskiem do jej budowania i debugowania
  • Praktyka przed teorią - wszystkie szkolenia technologiczne prowadzone są w formie warsztatowej. Konieczna teoria jest wyjaśniana na przykładzie praktycznych zadań
  • Konkretne umiejętności - w ramach każdego szkolenia rozwijamy praktyczne umiejętności związane z daną technologią i tematyką
  • Nauka z praktykami - wszyscy trenerzy na co dzień pracują w projektach, gwarantuje to dostęp do eksperckiej wiedzy i praktycznego know-how

Cele szkolenia

  • Poznanie języka C++ i jego biblioteki standardowej
  • Zrozumienie zasad programowania obiektowego oraz poprawnego tworzenia aplikacji składających się z wielu modułów
  • Poznanie niezbędnych narzędzi pracy programisty języka C++

Program

Podstawowe wiadomości na temat języka C++

  • Pojęcie instrukcji, stałych, zmiennych, tablic i funkcji
  • Środowisko programisty
  • Kompilator i preprocesor
  • Program make
  • Debugger i jego rola
  • Podstawy programowania obiektowego
  • Pojęcie klasy
  • Pliki nagłówkowe

Typy danych, operatory i wyrażenia

  • Stałe i zmienne
  • Pojęcie wskaźnika i referencji
  • Typ logiczny
  • Typy wyliczeniowe, tablicowe
  • Operatory arytmetyczne, relacyjne, logiczne, bitowe
  • Operator przypisania, warunkowy
  • Inteligentne wskaźniki
  • Przestrzenie nazw
  • Klasy std::string, std::array i std::vector

Instrukcje sterujące działaniem programu

  • Instrukcje warunkowe
  • Pętle

Podstawowe struktury danych

  • Wektor i lista
  • Mapa
  • Iteratory
  • Operacje na elementach

Funkcje

  • Deklaracje
  • Rekurencja
  • Przeciążanie funkcji
  • Wzorce funkcji
  • Funkcje anonimowe (lambda)

Obsługa wyjątków

  • Obsługa błędów za pomocą mechanizmu wyjątków
  • Zgłaszanie i przechwytywanie wyjątków

Programowanie obiektowe

  • Pojęcie klasy
  • Składowe klasy, metody
  • Konstruktor i destruktor
  • Inicjowanie, przypisywanie i niszczenie instancji klas
  • Konstruktor kopiujący
  • Semantyka przenoszenia, konstruktor przenoszący
  • Klasy pochodne, dziedziczenie
  • Metody wirtualne, polimorfizm

Przeciążanie operatorów

  • Operatory arytmetyczne i logiczne
  • Operatory porównania
  • Operator indeksowania

Przekształcenia typów

  • Operatory rzutowania typów

Szablony funkcji i klas

  • Szablony a makra
  • Parametry szablonów
  • Generyczne algorytmy biblioteki standardowej

Obsługa wejścia/wyjścia

  • Strumienie
  • Manipulatory
  • Formatowanie danych
  • Obsługa plików

Elementy biblioteki STL

  • Tablice i wektory
  • Listy i kolejki
  • Zbiory
  • Mapy i multimapy
  • Iteratory
  • Algorytmy
  • Obiekty funkcyjne i wyrażenia lambda

Tworzenie i wykorzystanie bibliotek

  • Budowanie i dystrybucja biblioteki
  • Dołączanie bibliotek do aplikacji

Podobne szkolenia