Programowanie reaktywne w języku Java i Spring WebFlux

LICZBA DNI: 3 (24h)

KOD KURSU: RX/WF

POZIOM SZKOLENIA:

# functional

# spring

# web-flux

# streams

# reactive

Najbliższy termin:

19 kwietnia 2021

2680 PLN netto + 23% VAT

Jeszcze 8 miejsc w tej cenie.

  • stacjonarne
  • zdalne

STACJONARNE

W CENIE

  • 3 dni pracy z trenerem
  • Materiały szkoleniowe
  • Lunch
  • Certyfikat ukończenia szkolenia

ZDALNE

W CENIE

  • 3 dni pracy z trenerem na żywo online
  • Materiały szkoleniowe
  • Certyfikat ukończenia szkolenia

Czy wiesz, że możesz uzyskać nawet do 100% dofinansowania na szkolenie? Dowiedz się jak »

Oferta dla firm

Dostosuj zakres, czas i miejsce szkolenia do potrzeb Twojego zespołu. Uzyskaj indywidualną wycenę szkolenia dla grupy.

Weź udział w szkoleniu

Termin

Lokalizacja

Cena / os

19

kwietnia

Warszawa,

Kraków,

Łódź,

Wrocław,

Gdańsk,

Poznań,

Zdalne,

2680 PLN netto
+ 23% VAT

Termin

19

kwietnia

Lokalizacja

Warszawa,

Kraków,

Łódź,

Wrocław,

Gdańsk,

Poznań,

Zdalne,

Cena / os

2680 PLNnetto
+ 23% VAT

Powiadom
o kolejnych terminach

O szkoleniu

DLA KOGO?

Szkolenie adresowane do programistów Java, pragnących rozszerzyć swoją wiedzę o zagadnienia z programowania reaktywnego i jego zastosowań w tworzeniu aplikacji

WYMAGANIA

Praktyczna umiejętność programowania w języku Java

Podstawowa znajomość mechanizmów związanych z wielowątkowością, strumieniami i aplikacjami webowymi

ZALETY

Zapoznanie zarówno z samą reaktywnością, jak też jej praktycznym wykorzystaniem - wszystko w ramach jednej platformy

Cele szkolenia

Zapoznanie uczestników z technikami programowania reaktywnego, zarówno ogólnie, jak też w języku Java (Reactive Streams i Reactor)

Nauka wykorzystania zdobytej wiedzy do tworzenia reaktywnych aplikacji webowych z użyciem frameworka Spring WebFlux

Program

  • Koncepcja reaktywności (leniwa ewaluacja, brak blokowania, backpressure)
  • Reactive Streams - standard reaktywności na platformie JVM
  • Mono i Flux jako bazowe strumienie
  • Tworzenie Mono i Flux za pomocą gotowych funkcji
  • Tworzenie Mono i Flux programowo
  • Subskrypcja do strumieni
  • Event handlery (doOn...)
  • Backpressure
  • Transformacje synchroniczne i asynchroniczne
  • Łączenie strumieni
  • Grupowanie
  • Kombinowanie
  • Zależności czasowe
  • Schedulery
  • SubscribeOn
  • PublishOn
  • StepVerifier
  • Wirtualny czas
  • TestPublisher
  • Hook onDebug
  • Procesory
  • Kontekst
  • Jednoosobowa reaktywna wersja gry planszowej
  • Porównanie z klasycznym WebMvc
  • Adnotowane kontrolery
  • Endpointy w stylu funkcyjnym
  • WebClient
  • Sposoby dwustronnej komunikacji klient - serwer w aplikacjach webowych
  • WebSocketHandler
  • Koncepcja ogólna
  • Porównanie z gRPC i ProtoBuf
  • Integracja ze Springiem
  • WebTestClient
  • Dwuosobowa wersja gry planszowej z komunikacją po sieci
  • Dlaczego JDBC nie pasuje do reaktywności
  • Nowe sterowniki ADBA oraz R2DBC - opis i porównanie możliwości
  • Blokujące operacje podczas przetwarzania strumieni
  • Ręczne konstruowanie strumieni zamiast użycia gotowych operatorów
  • Brak subskrypcji do strumienia
  • Nadużywanie operatorów

POLITYKA COOKIES:

Korzystamy z plików cookies, by móc jak najlepiej dostosować stronę do Twoich potrzeb oraz wyświetlać Ci przydatne i adekwatnych dla Ciebie reklamy w serwisie i poza nim. Możesz kontrolować ustawienia ciasteczek w swoich ustawieniach swojej przeglądarki. Odwiedzając tę stronę, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies.