Szkolenie dostępne na zamówienie

Szkolenie: JIRA - Administracja systemem wspomagającym śledzenie błędów i zarządzanie projektem

Zamknięte oprogramowanie służące do śledzenia błędów oraz zarządzania projektami

  • Trenerzy praktycy
  • Kameralne grupy

Czas trwania szkolenia:2 dni (16h)

Poziom zaawansowania:

Kod kursu:JIRA/ADM

jira

Szkolenie na zamówienie

  • Dostosowany program
  • Indywidualna wycena
  • Dowolny termin
Zapytanie o szkolenie

JIRA - Administracja systemem wspomagającym śledzenie błędów i zarządzanie projektem

Cele szkolenia

  • Zapoznanie uczestników ze sposobem instalacji, aktualizacji, archiwizacji systemu

  • Przedstawienie roli i lokalizacji poszczególnych elementów systemu celem opracowania strategii tworzenia kopii zapasowej

  • Przestawienie systemu w tryb przerw konserwacyjnych

  • Monitorowanie systemu

  • Sposoby integracji JIRA oraz integracja użytkowników z systemami zewnętrznymi


Dla kogo?

  • Administratorzy JIRA oraz administratorzy IT, zajmujący się konserwacją i monitorowaniem systemu


Zalety

  • Praktyka przed teorią - wszystkie szkolenia technologiczne prowadzone są w formie warsztatowej. Konieczna teoria jest wyjaśniana na przykładzie praktycznych zadań

  • Konkretne umiejętności - w ramach każdego szkolenia rozwijamy praktyczne umiejętności związane z daną technologią i tematyką

  • Nauka z praktykami - wszyscy trenerzy na co dzień pracują w projektach, gwarantuje to dostęp do eksperckiej wiedzy i praktycznego know-how


W cenie otrzymasz:

  • Materiały szkoleniowe

  • Certyfikat ukończenia szkolenia

  • W przypadku szkolenia w trybie stacjonarnym zapewnimy Ci również lunch oraz sprzęt niezbędny do nauki

Program szkolenia

Pobierz program w PDF

Rola i możliwości systemu

  • Workflow jako modelowanie procesu

  • Tworzenie oprogramowania

  • Obieg dokumentów

Podział ról administracyjnych

  • Administrator JIRA

  • Administrator systemu

Konfiguracja JIRA w kontekście wydajności

Architektura JIRA

  • Architektura logiczna

  • Architektura fizyczna

Instalacja, upgrade, backup i recovery systemu

  • Instalacja

  • Start/stop systemu

  • Upgrade wersji

  • Rollback

  • Archiwizacja danych

Integracja z innymi systemami

  • Wbudowane interfejsy

  • Wtyczki

  • Zewnętrzny katalog użytkowników

  • Zarządzanie użytkownikami

Monitorowanie JIRA

  • Logi

  • Poziomy logowania

  • Logowanie pojedynczych klas

  • JMX Remote Monitoring