Trwają zapisy do grupy

Szkolenie: AI dla copywriterów – szybkie tworzenie i edycja treści

Szkolenie "AI dla copywriterów – szybkie tworzenie i edycja treści" pokazuje, jak skutecznie wykorzystać narzędzia sztucznej inteligencji w codziennej pracy twórczej. Uczestnicy dowiedzą się, jak generować różnorodne treści dopasowane do odbiorców, optymalizować je pod kątem SEO, usprawniać proces edycji i korekty, a także tworzyć wiele wariantów copy dostosowanych do różnych kanałów komunikacji – od social mediów po newslettery i strony www

  • Trenerzy praktycy
  • Kameralne grupy

Czas trwania szkolenia:2 dni (16h)

Poziom zaawansowania:

Kod kursu:AI-COPYWRITERS

automationaichatgpt

Dostępne terminy szkolenia

  • Termin
  • Trener
  • Cena
  • Zapis
  • Lokalizacja

Termin:

9 października
Trwają zapisy na szkolenieDostępne w BUR

Trener:

Trener-Sages

Cena:

2450 PLN netto
Ikona podpowiedziDowiedz się więcej o cenach szkoleń - zapraszamy do kontaktu
+23% VAT

Lokalizacja:

Zdalne
Zdalne
Ikona podpowiedziZapytaj o inne lokalizacje - w tym celu skorzystaj z chatu

Forma szkolenia

Interesuje Cię szkolenie stacjonarne?

Powiadom o kolejnych terminach

Interesuje Cię szkolenie w innym terminie?

AI dla copywriterów – szybkie tworzenie i edycja treści

Cele szkolenia

  • Generowanie treści marketingowych i informacyjnych z pomocą AI w copywritingu (m.in. ChatGPT, Gemini)

  • Optymalizacja treści pod SEO z AI – od metaopisów po nagłówki

  • Tworzenie wielu wariantów copy dla różnych kanałów komunikacji w krótkim czasie

  • Korekta i edycja tekstów z użyciem narzędzi AI dla copywriterów


Dla kogo?

  • Copywriterzy i content writerzy

  • Specjaliści ds. marketingu treści

  • Freelancerzy piszący teksty na zlecenie

  • Osoby odpowiedzialne za komunikację marki


Zalety

  • Praktyczne przykłady wykorzystania ChatGPT i Gemini w marketingu

  • Integracja AI w copywritingu z narzędziami do pisania i publikacji treści

  • Moduły warsztatowe z generowania treści AI, edycji i korekty tekstów

  • Uwzględnienie spójności brand voice, zasad SEO i praw autorskich do treści AI


Wymagania

  • Podstawowa znajomość zasad tworzenia treści

  • Umiejętność obsługi edytorów tekstu

  • Chęć eksperymentowania z narzędziami AI


W cenie otrzymasz:

  • Materiały szkoleniowe

  • Certyfikat ukończenia szkolenia

  • W przypadku szkolenia w trybie stacjonarnym zapewnimy Ci również lunch oraz sprzęt niezbędny do nauki

Program szkolenia

Pobierz program w PDF

Wprowadzenie

  • AI w copywritingu – przegląd możliwości

  • ChatGPT, Gemini, Claude,

  • Ograniczenia i weryfikacja treści generowanych przez AI

Dobre praktyki pisania promptów

  • Definiowanie celu i grupy odbiorców tekstu

  • Strukturyzacja promptów do generowania treści

  • Określanie tonu i stylu copy

  • Weryfikacja źródeł informacji

Różne zastosowania ChatGPT i Gemini

  • Generowanie tekstów blogowych i artykułów

  • Tworzenie opisów produktów i usług

  • Generowanie postów social media

  • Edycja i skracanie tekstów

  • Korekta gramatyczna i stylistyczna

Case studies

  • Kampania produktowa z wariantami

  • Tworzenie contentu na blog firmowy

  • Optymalizacja SEO istniejących tekstów

  • Tworzenie contentu dla one page

Specjalistyczne strategie komunikacji z ChatGPT

  • Few-shot: przykłady udanych tekstów

  • Chain-of-Thought: od briefu do finalnej treści

  • System prompts: SEO Copywriter, Creative Writer

  • Redukcja ryzyka powielania treści

Automatyzacja i integracje

  • Wykorzystanie AI do lepszego SEO

  • Automatyczne generowanie metaopisów i nagłówków

  • Harmonogram publikacji treści

Prawo i etyka

  • Prawa autorskie do treści generowanych przez AI

  • Transparentność w wykorzystaniu AI

Wybrane opinie

Przeczytaj pozytywne opinie pochodzące z ankiet satysfakcji z naszych szkoleń wypełnianych wyłącznie przez ich uczestników po realizacji usługi

4.8
Ikona podpowiedziŚrednia ocen Sages w serwisie Google Ocena pochodzi ze średniej ocen Sages w serwisie Google i nie jest weryfikowana

20.03.2025

Uczestnik szkoleniaProjektowanie modeli domen z wykorzystaniem Domain-Driven Design i Event Storming

Wojciech Pyszko

Nawiązywało do przypadków bliskich naszemu biznesowi

Więcej opinii

Podobne szkolenia