Dla nauki

Co wdrażamy?

Systemy zarządzania informacjami o nauce i badaniach / o zasobach dziedzictwa kultury

System profilowania specjalizacji jednostek naukowych i ich pracowników / instytucji kultury

Repozytorium instytucji (jednostki)

Repozytorium danych badawczych / obiektów sztuki

Długoterminowe cyfrowe systemy ochrony

Platforma adnotacji danych

Dlaczego jesteśmy właściwym partnerem?

Działamy zgodnie z zasadą ergonomii - minimalne nakłady maksymalne efekty - staramy się, aby nasze wdrożenia skutecznie usprawniały jak najwięcej procesów, a także poprzez usługi hostowane lub zdalną opiekę nad infrastrukturą i wdrożeniem minimalizując koszty instytucji związane z utrzymaniem oferowanego produktu.

  • Jesteśmy na rynku od 2007 roku.
  • Wdrażamy kompleksowe rozwiązania do gromadzenia, udostępniania i zarządzania wiedzą oraz proces gromadzenia i wytwarzania wiedzy.
  • Świadczymy usługi adnotacji danych i uruchamiamy platformy w tym obszarze.
  • Współpracujemy z uniwersytetami w zakresie tworzenia innowacyjnych kierunków studiów.
  • Współpracujemy z organizacjami międzynarodowymi działającymi na rzecz standaryzacji systemów informacyjnych dla nauki

Co możemy Ci zaoferować?

Czy wiesz, że pozostało Ci już tylko kilka miesięcy aby przygotować Twoją instytucję do ewaluacji? Komisja Ewaluacji Naukowej dokona kompleksowej oceny jednostek naukowych na podstawie danych zgromadzonych do 31 stycznia 2022 roku. Na podstawie oceny jednostkom zostanie przyznana kategoria A+, A, B, B+ lub C. Pomożemy Ci przygotować się do parametryzacji krok po kroku. Dysponujemy gotowym, sprawdzonym i darmowym oprogramowaniem do zarządzania wiedzą, który wdrożyliśmy z sukcesem w kilkudziesięciu instytucjach.

Migracja danych i integracja z innymi systemami w instytucji

Adaptacje rozwiązań na potrzeby wdrożenia

Konsultacje przed wdrożeniem

Wdrożenie gotowych rozwiązań

Hosting

Dostosowywanie wyglądu, raportów itp.

Platforma adnotacji danych

Doradztwo biznesowe po okresie wdrożenia

Wspieranie rozwiązań dla otwartej nauki

Dla kogo pracujemy?

Uczelnie

Jednostki badawcze

Instytucje dziedzictwa kulturowego

Nasi klienci

Spotkajmy się

VII Ogólnopolskie Seminarium Użytkowników Uczelnianych Baz Wiedzy

7-10.12.2020

Więcej >>

EAHIL 2020

16-18.11.2020

Więcej >>

AI & NLP conference

26-27.10.2020

Więcej >>

Jesteśmy autoryzowanym dostawcą systemu / oprogramowania Omega Psir

Omega-PSIR to system informacyjny dotyczący badań i zarządzania instytucją nauki. Oferuje w pełni responsywny system profilowania repozytoriów instytucjonalnych. To kompleksowe rozwiązanie "Wszystko w jednym" - repozytorium - system profilowania i określania specjalizacji - system informacji o nauce wspierające ideę otwartej nauki, oferujące rozbudowany system raportowania i wizualizacji kierunków i efektów działania instytucji.

  • Bezpłatna licencja:
  • Licencja na oprogramowanie OMEGA-PSIR jest bezpłatna (odpłatne jest korzystanie z aktualizacji). OMEGA-PSIR jest dystrybuowany wraz z kodem źródłowym, dzięki czemu oprogramowanie można rozszerzyć na potrzeby jednostki.

  • Profesjonalne usługi:
  • We współpracy z Politechniką Warszawską i zapewniamy rozwój systemu i jego dostosowanie do potrzeb instytucji. Oferujemy pomoc w instalacji i eksploatacji systemu, doradztwo, instalację, szkolenia, dostosowywanie i obsługę systemu oraz wsparcie techniczne na każdym etapie wdrożenia systemu.

  • Dojrzałe rozwiązanie:
  • Opracowany i pierwotnie system Omega-PSIR zainstalowany na Politechnice Warszawskiej, obecnie jest używany przez ponad 20 instytucji naukowych. O ile jednostka dysponuje wymaganymi licencjami, system integruje się ze Scopusem, Web of Science, CrossRef, Orcid i wieloma innymi. Jest rejestrowany na platformie DRIS

Umów się na demo

Jeżeli chcesz zobaczyć jak działa system Omega-PSIR, umów się z nami na demo. Podczas wirtualnego spotkania pokażemy Ci jak działa nasza platforma. Wypełnij poniższy formularz, a wkrótce się z Tobą skontaktujemy, aby lepiej poznać Twoje potrzeby i ustalić dogodny dla Ciebie termin na zaprezentowanie wybranych funkcjonalności.

Wyrażam zgodę na przesyłanie przez Sages drogą elektroniczną na wskazany przeze mnie adres e-mail informacji handlowych w rozumieniu art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną.

Administratorem danych jest Sages Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Nowogrodzkiej 62c. Podanie danych jest dobrowolne. Osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo wglądu do danych osobowych, ich zmiany oraz usunięcia w sposób określony w Polityce prywatności.

Chcesz otrzymać szczegółową ofertę?

Skontaktuj się z opiekunem projektu:

Milena Pażuchowska

Project Manager

POLITYKA COOKIES:

Korzystamy z plików cookies, by móc jak najlepiej dostosować stronę do Twoich potrzeb oraz wyświetlać Ci przydatne i adekwatnych dla Ciebie reklamy w serwisie i poza nim. Możesz kontrolować ustawienia ciasteczek w swoich ustawieniach swojej przeglądarki. Odwiedzając tę stronę, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies.