Nasi klienci:

Findwise logoPragmatists logo

oraz Komisja Nadzoru Finansowego

Co potrafi chatbot?

Dzięki wykorzystaniu najnowszych osiągnięć sztucznej inteligencji, uczenia maszynowego i NLP nasi eksperci mogą stworzyć specjalnego bota dostosowanego do indywidualnych potrzeb i specyfiki Twojej firmy w zakresie obsługi klienta, sprzedaży, działów HR, księgowości i administracji. Zapewniamy pełne bezpieczeństwo Twoich danych. Chatbot to początek automatyzacji i robotyzacji Twoich procesów. Umożliwia między innymi:

Automatyczne odpowiadanie na pytania klientów i pracowników

Automatyczne złożenie zamówienia przez klienta

Automatyczne zadanie pytania o status zamówienia

Automatyczne przyjmowanie reklamacji


Automatyczne komunikaty marketingowe i sprzedażowe w różnorodnych kanałach

Automatyczne agregowanie i analizowanie danych marketingowych i sprzedażowych

Automatyczny przegląd CV

Automatyczne umawianie spotkań


Automatyczne przydzielanie szkoleń, sprzętu itp.

Automatyczne rozpatrywanie zwolnień lekarskich i urlopów

Jak działa chatbot?

Bot dzięki temu, że powstaje od podstaw z myślą o języku polskim i integruje się ze wskazanymi przez Ciebie systemami zewnętrznymi, potrafi nie tylko skutecznie, ale też naturalnie komunikować się z użytkownikami. Nie wymaga użycia specyficznych słów kluczowych i rozumie treść pytania dzięki temu, że uczy się na przykładach realnych konwersacji. Od Ciebie zależy czy będzie to dedykowana aplikacja www lub mobilna, czy funkcja w zewnętrznym systemie lub komunikatorze. Zapewniamy elastyczny sposób dostarczania. W zależności od potrzeb: dostarczamy system wraz z kodem, a Ty utrzymujesz go i przekształcasz jak chcesz lub udzielamy licencji na gotowe rozwiązanie i dajemy Ci pełne wsparcie i zarządzamy systemem dla Ciebie.

Dlaczego warto

36%

użytkowników w Polsce oczekuje natychmiastowej odpowiedzi od firmy(Raport Symetrii)

21%

polskich użytkowników uważa, że chatboty są najprostszym sposobem komunikacji z firmą (Raport Symetrii)

30%

o tyle chatboty pozwalają obniżyć koszty operacyjne (Zobacz statystyki)

24/7

chatboty są dostępne całodobowo

Dla kogo

Obsługa klienta, która działa w czasie rzeczywistym 24/7. Połączenie zautomatyzowania i personalizacji pozwala wykonywać wiele operacji w tym samym czasie przy jednoczesnym zachowaniu kontekstu wypowiedzi. Zapewnia doskonałą komunikację z Twoimi klientami i pracownikami. Dzięki wykorzystaniu Sztucznej Inteligencji, przetwarzania języka naturalnego i uczenia maszynowego jest w stanie prowadzić spójną rozmowę z użytkownikiem i udzielać adekwatnych odpowiedzi. Jakkolwiek narzędzie opiera się na najbardziej innowacyjnej technologii zadbaliśmy, żeby było łatwe we wdrożeniu i użytkowaniu nawet dla osób nietechnicznych.

Chatbot dla sprzedaży i marketingu

Bądź zawsze dostępny dla swoich klientów. Dowiedz się co jest atrakcyjne dla konsumenta i przedstawiaj najlepiej dopasowane rekomendacje produktów. Zautomatyzuj kampanie w różnych kanałach reklamowych. Uzyskuj cenne dane i ułatw sobie analitykę i optymalizację. Zwiększaj sprzedaż i dowieź oczekiwane wyniki

  • Pozwala na zwiększenie zasięgu i skali działań
  • Przedstawia najlepiej dopasowane rekomendacje produktów
  • Dostarcza cenne insighty na temat zachowania grupy docelowej
  • Przeprowadza użytkownika przez cały proces sprzedaży
  • Rekomenduje klientom produkty, które faktycznie pasują do ich zapytania
  • Potrafi dostosować rekomendacje do zdjęć
  • Rozumie polecenia nawet jeżeli są w nich literówki lub nie zostały użyte słowa kluczowe
Chatbot dla sprzedaży i marketingu- animation

Chatbot dla administracji, finansów i HR

Usprawnij procesy rekrutacji, onboardingu i przekazywania informacji w organizacji. Ułatw raportowanie i administrację. Oszczędzaj czas pracowników i tnij koszty w firmie

  • Łączy się z CMSem i innymi wewnętrznymi i zewnętrznymi bazami
  • Potrafi zrozumieć i przetworzyć tekst na dokumentach PDF, skanach itp.
  • Automatyzuje procesy wewnętrzne i zewnętrzne
  • Automatyzuje składanie wniosków urlopowych, przydzielanie sprzętu i dopasowanie szkoleń
  • Pracuje nie tylko z tekstem
  • Pracuje z komunikatorami jakich używa organizacja
Chatbot dla administracji, finansów i HR- animation

Chatbot dla obsługi klienta i logistyki

Rozwiązuj natychmiast problemy swoich klientów. Automatycznie zarządzaj przydzielaniem Mierz ich poziom zadowolenia. Zwiększaj skalę działań

  • Pomaga w składaniu zamówień, rozpatrywaniu reklamacji, sprawdzaniu statusu zamówienia
  • Łączy się z wewnętrznymi i zewnętrznymi bazami
  • Skraca czas oczekiwania klienta na linii
  • Pracownicy mogą zająć się bardziej skomplikowanymi sprawami typu „Dlaczego moja paczka wylądowała na Grenlandii zamiast w Poznaniu”, a chatboty załatwiają standardowe pytania typu „Kiedy mogę spodziewać się dostawy”
  • Mierzy poziom zadowolenia klienta
  • Pozwala na wysyłanie automatycznej komunikacji do ustalonych baz
  • Potrafi wykryć rodzaj sentymentu w rozmowie, w przypadku rozpoznania negatywnych emocji może np. automatycznie przekierować niezadowolonego klienta do operatora, a zadowolonego klienta może np. poprosić go o napisanie opinii o firmie na stronie
Chatbot dla obsługi klienta i logistyki- animation

Chatbot dla uczelni

Dostosowany do potrzeb instytucji. Stworzony przez naukowców i ekspertów od lat tworzących rozwiązania dla instytucji nauki. Przejmuje część zadań dziekanatu i ułatwia komunikację z uczelnią kandydatom/kom, studentom/kom, pracownikom/czkom

  • Odpowie na generalne pytania związane z funkcjonowaniem uczelni
  • Pomoże w wypełnianiu wniosków i pobieraniu formularzy
  • Przeprowadzi przez proces rekrutacji
  • Potrafi pobierać informacje nie tylko na podstawie danych dotyczących aktualnych procesów rekrutacyjnych, ale także poprzednich lat (np. odpowie na pytanie ile punktów było potrzebne w minionym roku, żeby dostać się na dany kierunek)
  • Może wysyłać powiadomienia zalogowanym kandydatom/kom i przypominać im o terminach złożenia wymaganych dokumentów
Chatbot dla uczelni- animation

Najlepsza technologia

Znamy się na technologii jak mało kto. Korzystamy z najnowszych osiągnięć Sztucznej Inteligencji, uczenia maszynowego, big data oraz metod przetwarzania języka naturalnego. Jesteśmy współtwórcami rozwiązań dla języka polskiego (nasz chatbot został oryginalnie stworzony dla tego języka, dzięki czemu lepiej sobie radzi niż rozwiązania skopiowane z anglojęzycznych wersji). Jesteśmy ekspertami, którzy są na pierwszej linii teorii i praktyki tworzenia i wdrażania innowacji technologicznych. W ramach swojej działalności zatrudniamy:

Profesorów/Doktorów

Inżynierów

Lingwistów


Trenerów nawiązało z nami współpracę

Zorganizowanych szkoleń

Przeszkolonych osób

Zaufali nam

Twoje potrzeby

Pracowaliśmy dla takich branż jak:

Finanse

Turystyka

Transport

Nieruchomości

Moda


Telekomunikacja

Edukacja/Szkolenia

Opieka zdrowotna

Segment beauty

Integracja z Twoją stroną internetową
oraz z Twoimi narzędziami

Web page integrated with chatbot

Integracja z popularnymi platformami

Messenger logoTeams logoWhatsapp logoSalesforce logo

Kontakt do opiekuna projektu

Formularz kontaktowy

Administratorem danych jest Sages Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Nowogrodzkiej 62c. Podanie danych jest dobrowolne. Osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo wglądu do danych osobowych, ich zmiany oraz usunięcia w sposób określony w Polityce prywatności.