Nasi klienci:

Findwise logoPragmatists logo

oraz Komisja Nadzoru Finansowego

Co potrafi chatbot?

Dzięki wykorzystaniu najnowszych osiągnięć sztucznej inteligencji, uczenia maszynowego i NLP nasi eksperci mogą stworzyć specjalnego bota dostosowanego do indywidualnych potrzeb i specyfiki Twojej firmy w zakresie obsługi klienta, sprzedaży, działów HR, księgowości i administracji. Zapewniamy pełne bezpieczeństwo Twoich danych. Chatbot to początek automatyzacji i robotyzacji Twoich procesów. Umożliwia między innymi:

Automatyczne odpowiadanie na pytania klientów i pracowników

Automatyczne złożenie zamówienia przez klienta

Automatyczne zadanie pytania o status zamówienia

Automatyczne przyjmowanie reklamacji


Automatyczne komunikaty marketingowe i sprzedażowe w różnorodnych kanałach

Automatyczne agregowanie i analizowanie danych marketingowych i sprzedażowych

Automatyczny przegląd CV

Automatyczne umawianie spotkań


Automatyczne przydzielanie szkoleń, sprzętu itp.

Automatyczne rozpatrywanie zwolnień lekarskich i urlopów

Jak to działa?

Bot dzięki temu, że powstaje od podstaw z myślą o języku polskim i integruje się ze wskazanymi przez Ciebie systemami zewnętrznymi, potrafi nie tylko skutecznie, ale też naturalnie komunikować się z użytkownikami. Nie wymaga użycia specyficznych słów kluczowych i rozumie treść pytania dzięki temu, że uczy się na przykładach realnych konwersacji. Od Ciebie zależy czy będzie to dedykowana aplikacja www lub mobilna, czy funkcja w zewnętrznym systemie lub komunikatorze. Zapewniamy elastyczny sposób dostarczania. W zależności od potrzeb: dostarczamy system wraz z kodem, a Ty utrzymujesz go i przekształcasz jak chcesz lub udzielamy licencji na gotowe rozwiązanie i dajemy Ci pełne wsparcie i zarządzamy systemem dla Ciebie.

Dlaczego warto

36%

użytkowników w Polsce oczekuje natychmiastowej odpowiedzi od firmy(Raport Symetrii)

21%

polskich użytkowników uważa, że chatboty są najprostszym sposobem komunikacji z firmą (Raport Symetrii)

30%

o tyle chatboty pozwalają obniżyć koszty operacyjne (Zobacz statystyki)

24/7

chatboty są dostępne całodobowo

Dla kogo

Obsługa klienta, która działa w czasie rzeczywistym 24/7. Połączenie zautomatyzowania i personalizacji pozwala wykonywać wiele operacji w tym samym czasie przy jednoczesnym zachowaniu kontekstu wypowiedzi. Zapewnia doskonałą komunikację z Twoimi klientami i pracownikami. Dzięki wykorzystaniu Sztucznej Inteligencji, przetwarzania języka naturalnego i uczenia maszynowego jest w stanie prowadzić spójną rozmowę z użytkownikiem i udzielać adekwatnych odpowiedzi. Jakkolwiek narzędzie opiera się na najbardziej innowacyjnej technologii zadbaliśmy, żeby było łatwe we wdrożeniu i użytkowaniu nawet dla osób nietechnicznych.

Sprzedaż

Bądź zawsze dostępny dla swoich klientów. Przedstawiaj najlepiej dopasowane rekomendacje produktów. Uzyskuj cenne dane i zwiększaj sprzedaż.

Marketing

Zautomatyzuj kampanie w różnych kanałach. Ułatw sobie analitykę i optymalizację. Dowiedz się co jest atrakcyjne dla konsumenta. Dowieź wyniki.

HR

Usprawnij procesy rekrutacji, onboardingu i przekazywania informacji w organizacji. Zdobywaj najlepszych pracowników. Ułatw raportowanie i administrację w firmie.

Obsługa klienta

Rozwiązuj natychmiast problemy swoich klientów. Mierz ich poziom zadowolenia. Zwiększaj skalę działań.

Najlepsza technologia

Znamy się na technologii jak mało kto. Korzystamy z najnowszych osiągnięć Sztucznej Inteligencji, uczenia maszynowego, big data oraz metod przetwarzania języka naturalnego. Jesteśmy współtwórcami rozwiązań dla języka polskiego (nasz chatbot został oryginalnie stworzony dla tego języka, dzięki czemu lepiej sobie radzi niż rozwiązania skopiowane z anglojęzycznych wersji). Jesteśmy ekspertami, którzy są na pierwszej linii teorii i praktyki tworzenia i wdrażania innowacji technologicznych. W ramach swojej działalności zatrudniamy:

7

Profesorów/Doktorów

30

Inżynierów

4

Lingwistów


400+

Trenerów nawiązało z nami współpracę

2000+

Zorganizowanych szkoleń

19 000+

Przeszkolonych osób

Zaufali nam

Integracja z Twoją stroną internetową
oraz z Twoimi narzędziami

Web page integrated with chatbot

Integracja z popularnymi platformami

Messenger logoTeams logoWhatsapp logoSalesforce logo

Kontakt do opiekuna projektu

Formularz kontaktowy

Administratorem danych jest Sages Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Nowogrodzkiej 62c. Podanie danych jest dobrowolne. Osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo wglądu do danych osobowych, ich zmiany oraz usunięcia w sposób określony w Polityce prywatności.