Trwają zapisy do grupy
Analiza procesów i zarządzanie procesami – perspektywa biznesu
Omówienie podejścia procesowego w zarządzaniu organizacją oraz przedstawienie technik i narzędzi umożliwiających wdrożenie koncepcji Business Process Management.
2350 PLN+23% VAT (2890 PLN brutto / 1 os.)Czas trwania szkolenia:2 dni (16h)
Poziom zaawansowania:
Kod kursu:BA/APZ
Analiza procesów i zarządzanie procesami – perspektywa biznesu
Cele szkolenia
- Nabycie umiejętności zastosowania w praktyce koncepcji zarządzania procesami
- Uzyskanie kompetencji umożliwiających ustalenie właściwej hierarchii i podziału procesów
- Przedstawienie szerokiej gamy dostępnych modeli referencyjnych
- Nabycie umiejętności doboru odpowiednich miar procesowych
Dla kogo?
- Managerów różnych szczebli zarządzania, potencjalnych Process Ownerów, liderów, ekspertów chcących wdrożyć podejście procesowe w swojej pracy
- Wszystkich osób zainteresowanych koncepcją Business Process Management
Zalety
- Zapoznanie się z przykładowymi poziomami dojrzałości procesowej
- W ramach szkolenia przeprowadzane są ćwiczenia z analizy wysokopoziomowej procesu oraz doboru odpowiednich KPI
- Przedstawiane możliwości dokumentowania procesów w oparciu o różnego rodzaju techniki i narzędzia
- Szkolenie "Analiza procesów i zarządzanie procesami – perspektywa biznesu" prowadzone przez osobę wspierającą różnego rodzaju organizacje w transformacji procesowej
Wymagania
- Brak wymagań wstępnych
W cenie otrzymasz:
- Materiały szkoleniowe
- Certyfikat ukończenia szkolenia
- W przypadku szkolenia w trybie stacjonarnym zapewnimy Ci również lunch oraz sprzęt niezbędny do nauki
Program
Wprowadzenie do koncepcji Business Process Management
Struktura funkcjonalna, macierzowa
Perspektywa Agile
Rola właściciela procesu
Przykładowe modele dojrzałości procesowej organizacji
- BPMM
- Model Fishera
Jak zdefiniować proces?
Identyfikacja procesów
Modele referencyjne
- PCF
- COBIT
- SCOR i inne
Dekompozycja procesu
Analiza wysokopoziomowa SIPOC
Sposoby dokumentowania procesów
- Notacje graficzne
- Opis tekstowy w oparciu o szablony
KPI na poziomie procesu
- Drzewo KPI
- Definicja operacyjna