Projektowanie produktów i usług UX

3350 PLN+23% VAT (4120 PLN brutto / 1 os.)

Czas trwania szkolenia:3 dni (24h)

Kod kursu:UX/PPU

Poziom zaawansowania:
user-centered-design

Dostępne terminy

  • Termin
  • Trener
  • Cena
  • Zapis
  • Lokalizacja

Termin:

14 grudnia
Trwają zapisy na szkolenie

Trener:

Trainer image
Magdalena Therkildsen

Cena:

3350 PLN netto+23% VAT

Lokalizacja:

Lokalizacja:

ZdalneWarszawa

Termin:

11 kwietnia
Trwają zapisy na szkolenie
-

Cena:

3350 PLN netto+23% VAT

Lokalizacja:

Lokalizacja:

ZdalneWarszawaŁódźPoznańKrakówWrocławGdańskKatowiceBydgoszczGdynia

Nie odpowiada Ci żaden z dostępnych terminów?

Zapytaj o szkolenie

O szkoleniu Projektowanie produktów i usług UX

W cenie otrzymasz:

  • Materiały szkoleniowe
  • Certyfikat ukończenia szkolenia
  • W przypadku szkolenia w trybie stacjonarnym zapewnimy Ci również lunch oraz sprzęt niezbędny do nauki

Dla kogo?

  • Szkolenie UX Design z elementami UI jest adresowane do osób, które chcą rozwijać się w kierunku User Experience i Product Design oraz mieć realny wpływ na tworzenie jakościowych produktów i usług.
  • W szczególności kierownicy projektów, badacze, analitycy biznesowi, graficy, testerzy, menadżerowie IT oraz osoby, które chcą zacząć zajmować się projektowaniem produktów cyfrowych i nie tylko

Zalety

  • Szeroki zakres szkolenia UX Design z elementami UI pozwoli uczestnikom poznać cały proces projektowy UX wraz z gruntowną wiedzą i zasadami projektowymi i aspektami społeczno-wizualnymi (UI)
  • Szkolenie UX Design prowadzone jest przez praktyka oraz doświadczonego trenera UX/UI i wykładowcę User Research i rozwoju kompetencji miękkich
  • Szkolenie prowadzone jest w formie warsztatowej z naciskiem na praktyczne przykłady
  • Uczestnicy poznają i przećwiczą wszystkie etapy pracy projektanta od zebrania wymagań do stworzenia i przetestowania prototypu usługi lub aplikacji
  • Praktyka przed teorią - wszystkie szkolenia technologiczne prowadzone są w formie warsztatowej. Konieczna teoria jest wyjaśniana na przykładzie praktycznych zadań
  • Konkretne umiejętności - w ramach każdego szkolenia rozwijamy praktyczne umiejętności związane z daną technologią i tematyką
  • Nauka z praktykami - wszyscy trenerzy na co dzień pracują w projektach, gwarantuje to dostęp do eksperckiej wiedzy i praktycznego know-how

Cele szkolenia

  • Przedstawienie i przećwiczenie wszystkich etapów procesu projektowania produktu cyfrowego, fizycznego lub usługi
  • Poznanie koncepcji związanych z projektowaniem produktów i usług oraz Komunikacji Wizualnej - Psychologia UX, Modele mentalne, User Experience, Product/Service Design
  • Poznanie wpływu budowania emocji na dostarczenie wartości projektowej (Esteyka Doświadczeń)
  • Nauka metod i narzędzi wykorzystywanych w pracy projektanta UX
  • Przećwiczenie wykonywania podstawowych zadań, rozwiązywania napotykanych problemów i sposobów współpracy projektanta UX z użytkownikami, zespołem developerskim, analitykiem i kierownikiem projektu
  • Poznanie sposobów radzenia sobie z napotkanymi problemami na poszczególnych etapach współpracy

Program

Podstawy i organizacja procesu

  • Podstawowe pojęcia UX i zastosowanie w praktyce
  • Psychologia poznawcza w UX
  • Modele Mentalne, Afordancja
  • Heurystyki Nielsena UX/UI
  • Projektowanie od zera a ulepszenie istniejącego produktu lub usługi - różnice i zastosowanie
  • Etapy pracy nad projektem i skład zespołu projektowego

Badania, strategia i analiza produktu

  • Persona i Proto-persona
  • Customer Journey Map (mapa podróży użytkownika)
  • Value Proposition Map (propozycja wartości)
  • Badania użytkowników (wywiady IDI, obserwacje)
  • Scenariusze do badań i testów
  • Rekrutacja do badań i testów
  • Analiza z badań i rekomendacje projektowe

Prototypowanie, projektowanie i zasady UI

  • Wzorce projektowe (visual, estetyka, kompozycja, teksty, kolory etc.)
  • Wzorce projektowe (użyteczność, flow, CTA, sortowanie, filtry, kalendarze, checkboxy etc.)
  • Dobre i złe przykłady User Experience
  • Design System
  • Szkice, Makiety, Prototypy
  • Projektowanie dla urządzeń mobilnych
  • Narzędzia projektanta (Adobe XD, Figma, Sketch, inVision, Marvel, Bpmn, Miro, Trello etc.)

Testowanie użyteczności przyjętego rozwiązania

  • Testy użyteczności (wywiady, testy zadaniowe, korytarzowe, obserwacje naturalne, testy A/B, Eyetracking)
  • Audyt ekspercki
  • Dane z ocen użyteczności
  • Rodzaje ocen użyteczności
  • Analiza wyników i wyciąganie wniosków z testów

Podobne szkolenia