ITIL® 4 Foundation

LICZBA DNI: 2 (16h)

KOD KURSU: HU0C1S

POZIOM SZKOLENIA:

# hpe

Najbliższy termin:

23 lutego 2021

1980 PLN netto + 23% VAT

  • zdalne

ZDALNE

W CENIE

  • 2 dni pracy z trenerem na żywo online
  • Materiały szkoleniowe
  • Certyfikat ukończenia szkolenia

Czy wiesz, że możesz uzyskać nawet do 100% dofinansowania na szkolenie? Dowiedz się jak »

Oferta dla firm

Dostosuj zakres, czas i miejsce szkolenia do potrzeb Twojego zespołu. Uzyskaj indywidualną wycenę szkolenia dla grupy.

Weź udział w szkoleniu

Termin

Lokalizacja

Cena / os

23

lutego

Zdalne,

1980 PLN netto
+ 23% VAT

9

marca

Zdalne,

1980 PLN netto
+ 23% VAT

3

kwietnia

Zdalne,

1980 PLN netto
+ 23% VAT

27

kwietnia

Zdalne,

1980 PLN netto
+ 23% VAT

Termin

23

lutego

Lokalizacja

Zdalne,

Cena / os

1980 PLNnetto
+ 23% VAT

Termin

9

marca

Lokalizacja

Zdalne,

Cena / os

1980 PLNnetto
+ 23% VAT

Termin

3

kwietnia

Lokalizacja

Zdalne,

Cena / os

1980 PLNnetto
+ 23% VAT

Termin

27

kwietnia

Lokalizacja

Zdalne,

Cena / os

1980 PLNnetto
+ 23% VAT

Powiadom
o kolejnych terminach

O szkoleniu

DLA KOGO?

Business managers, business process owners, or any business person interfacing with IT organizations

Individuals new to ITIL, who require a fundamental overview of the ITIL 4 framework and how to apply the service management concepts to create value for customers

IT professionals already working with ITIL best practices, and want to advance their knowledge of the new service management practices in ITIL 4

Other individuals working in parts of the IT organization, including: IT staff supporting large, complex and hybrid data centers, interested in improving speed, quality and cost of IT services IT vendors, suppliers, and partners; IT managers and IT executives Individuals working in other parts of IT (digital, product, development, security)

WYMAGANIA

There are no specific prerequisites for this training.

Additional study time outside of the classroom will be required to prepare for the certification exam.

ZALETY

IDC MarketScape leader 5 years running for IT education and training

Recognized by IDC for leading with global coverage, unmatched technical expertise, and targeted education consulting services

Key partnerships with industry leaders OpenStack®, VMware®, Linux®, Microsoft®, ITIL, PMI, CSA, and SUSE

Complete continuum of training delivery options—self-paced eLearning, custom education consulting, traditional classroom, video on-demand instruction, live virtual instructor-led with hands-on lab, dedicated onsite training

Simplified purchase option with HPE Training Credits

Cele szkolenia

Explain the four dimensions of service management and how the four dimensions are used to underpin a balanced focus in value creation

Describe the service value system (SVS) and how the SVS ensures value is cocreated with the business

Understand and implement the ITIL service value chain

Gain the knowledge necessary to prepare and take the ITIL 4 Foundation certificate examination

POLITYKA COOKIES:

Korzystamy z plików cookies, by móc jak najlepiej dostosować stronę do Twoich potrzeb oraz wyświetlać Ci przydatne i adekwatnych dla Ciebie reklamy w serwisie i poza nim. Możesz kontrolować ustawienia ciasteczek w swoich ustawieniach swojej przeglądarki. Odwiedzając tę stronę, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies.