Zaawansowane programowanie na platformie iOS

LICZBA DNI: 5 (40h)

KOD KURSU: IOS/ADV

POZIOM SZKOLENIA:

# swift

# ios

# xcode

Najbliższy termin:

5 lipca 2021

PROWADZI:

Łukasz Andrzejewski

4300 PLN netto + 23% VAT

Jeszcze 8 miejsc w tej cenie.

  • stacjonarne
  • zdalne

STACJONARNE

W CENIE

  • 5 dni pracy z trenerem
  • Materiały szkoleniowe
  • Lunch
  • Certyfikat ukończenia szkolenia

ZDALNE

W CENIE

  • 5 dni pracy z trenerem na żywo online
  • Materiały szkoleniowe
  • Certyfikat ukończenia szkolenia

Czy wiesz, że możesz uzyskać nawet do 100% DOFINANSOWANIA na szkolenie? Napisz do nas »

Oferta dla firm

Dostosuj zakres, czas i miejsce szkolenia do potrzeb Twojego zespołu. Uzyskaj indywidualną wycenę szkolenia dla grupy.

Weź udział w szkoleniu

Termin

Lokalizacja

Trener

Cena / os

5

lipca

Warszawa,

Poznań,

Zdalne,

4300 PLN netto
+ 23% VAT

27

września

Warszawa,

Gdańsk,

Zdalne,

4300 PLN netto
+ 23% VAT

Termin

5

lipca

Lokalizacja

Warszawa,

Poznań,

Zdalne,

Trener

Cena / os

4300 PLNnetto
+ 23% VAT

Termin

27

września

Lokalizacja

Warszawa,

Gdańsk,

Zdalne,

Cena / os

4300 PLNnetto
+ 23% VAT

Powiadom
o kolejnych terminach

O szkoleniu

DLA KOGO?

Szkolenie dedykowane dla osób znających platformę iOS, chcących poznać bardziej zaawansowane aspekty dotyczące między innymi architektury, dobrych praktyk, wykorzystania dostępnego SDK oraz sensorów urządzenia

WYMAGANIA

Od uczestników szkolenia wymagana jest praktyczna umiejętność programowania w języku Swift, a także podstawowa znajomość platformy iOS

ZALETY

Rozbudowana część warsztatowa pomagająca zrozumieć i utrwalić omawiane zagadnienia

Uczestnicy zdobywają ogromną dawkę życiowej wiedzy gotową do wykorzystania podczas realizacji własnych projektów

Cele szkolenia

Rozszerzenie wiedzy o elementy zaawansowane m.in. architektura aplikacji czy wykorzystanie peryferiów urządzenia

Poznanie istotnych frameworków takich jak Combine, SwiftUI, Core Data

Nabycie wiedzy niezbędnej do tworzenia atrakcyjnego interfejsu użytkownika (grafika, animacje)

Program

  • Czysta architektura
  • Poprawny podział odpowiedzialności komponentów aplikacji
  • Wstrzykiwanie zależności
  • Wzorce MVP, MVVM, VIPER
  • Wprowadzenie do idei programowania reaktywnego
  • Publikowanie i nasłuchiwanie zdarzeń
  • Operatory (transformacja, filtrowanie, kombinowanie, czas)
  • Sterowanie kontekstem wykonania (Schedulers)
  • Praca ze strumieniami
  • Debugowanie i obsługa błędów
  • Testowanie
  • Wykorzystanie / tworzenie rozszerzeń reaktywnych w kontekście istniejącego API
  • Wprowadzenie
  • Budowanie interfejsu
  • Stan i jego współdzielenie
  • Nawigacja
  • Budowanie złożonych widoków
  • Testowanie i debugowanie
  • Dobre praktyki
  • Audio/video i zdjęcia
  • Mapy
  • Wykorzystanie sensorów
  • Graphics context
  • Rysowanie
  • Filtry i efekty
  • Content mode
  • Typy Image i ImageView
  • Warstwy, transformacje, maski
  • Rola animacji w projektowaniu UI
  • Animacje na poziomie kontrolek oraz kontrolerów
  • UIViewPropertyAnimator
  • Wykorzystanie warstwy CALayer
  • Architektura i główne założenia
  • Bazowa konfiguracja (Core Data Stack)
  • Modelowanie i praca z danymi
  • Migracja danych
  • Mierzenie i optymalizacja wydajności
  • Dobre praktyki

Autor szkolenia:

Łukasz Andrzejewski

Doświadczony trener z ponad 13-letnią praktyką na sali szkoleniowej. Aktywnie działa jako konsultant i programista w zakresie szeroko pojętych technologii Java, rozwiązań frontendowych i mobilnych. Absolwent Wydziału Fizyki Technicznej Politechniki Poznańskiej, specjalizacja: Symulacje komputerowe. Aktualnie Partner, Head of Technology w Sages. Dba o rozwój oferty, przygotowuje i prowadzi szkolenia, konsultuje i bierze udział w realizacji projektów IT

Najbliższe szkolenie poprowadzi:

Łukasz Andrzejewski

Doświadczony trener z ponad 13-letnią praktyką na sali szkoleniowej. Aktywnie działa jako konsultant i programista w zakresie szeroko pojętych technologii Java, rozwiązań frontendowych i mobilnych. Absolwent Wydziału Fizyki Technicznej Politechniki Poznańskiej, specjalizacja: Symulacje komputerowe. Aktualnie Partner, Head of Technology w Sages. Dba o rozwój oferty, przygotowuje i prowadzi szkolenia, konsultuje i bierze udział w realizacji projektów IT

POLITYKA COOKIES:

Korzystamy z plików cookies, by móc jak najlepiej dostosować stronę do Twoich potrzeb oraz wyświetlać Ci przydatne i adekwatnych dla Ciebie reklamy w serwisie i poza nim. Możesz kontrolować ustawienia ciasteczek w swoich ustawieniach swojej przeglądarki. Odwiedzając tę stronę, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies.