Utrzymanie jakości w grach komputerowych

LICZBA DNI: 2 (16h)

KOD KURSU: GD/QA

JĘZYK SZKOLENIA: Polski

Powiadom
o kolejnych terminach

17 września 2020

1 950 PLN

DOSTĘPNE LOKALIZACJE:

# Warszawa

# Kraków

# Łódź

# Wrocław

# Gdańsk

# Poznań

# Zdalne

Powiadom
o kolejnych terminach

Oferujemy

Certyfikat ukończenia szkolenia

w cenie

Lunch

w cenie

Materiały szkoleniowe

w cenie

Cele szkolenia

Testowanie gier

Poznanie najbardziej popularnych metod przeprowadzania testów, ich rodzaje oraz jakie informacje dostarczają

Omówienie metod katalogowania i zgłaszania błędów oraz kroków potrzebnych do ich odtworzenia

Testy A/B, jak powinno się je przeprowadzać i jak analizować wyniki takich testów

Przeprowadzenie sesji QA specjalnie przygotowanej gry

O szkoleniu

DLA KOGO

Szkolenie zostało stworzone z myślą o osobach, które chciałyby poznać lepsze sposoby na testowanie własnych gier lub planują rozpoczęcie pracy w branży QA gier komputerowych

WYMAGANIA

Znajomość rynku gier komputerowych

ZALETY

Szkolenie pozwoli każdemu uczestnikowi pozyskać wiedzę wystarczającą do rozpoczenią stażu na stanowisku junior QA

Program

  • Testy funkcjonlaności
  • Testy użytkowników
  • Testy wydajności
  • Testy regresji
  • Testy lokalizacji
  • Idle Testy
  • Alpha i Beta testy
  • Logi konsoli
  • Numer rewizji
  • Screenshot
  • Priorytet
  • Kroki reproduckji
  • Issue trackers
  • Wewnętrzna dystrybucja
  • Crash report tools
  • Analityka
  • Jak przeprowadzać testy na użytkownikach
  • Testy na różnych grupach
  • Czym są A/B testy
  • Jak przeprowadzać A/B testy
  • Analiza wyników testów

POLITYKA COOKIES:

Korzystamy z plików cookies, by móc jak najlepiej dostosować stronę do Twoich potrzeb oraz wyświetlać Ci przydatne i adekwatnych dla Ciebie reklamy w serwisie i poza nim. Możesz kontrolować ustawienia ciasteczek w swoich ustawieniach swojej przeglądarki. Odwiedzając tę stronę, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies.