User Experience - projektowanie satysfakcji odbiorcy

LICZBA DNI: 4 (32h)

KOD KURSU: UX/ANA

JĘZYK SZKOLENIA: Polski

Powiadom
o kolejnych terminach

30 marca 2020

3 550 PLN

DOSTĘPNE LOKALIZACJE:

# Zdalne

# Zdalne

Powiadom
o kolejnych terminach

Oferujemy

Certyfikat ukończenia szkolenia

w cenie

Lunch

w cenie

Materiały szkoleniowe

w cenie

Cele szkolenia

Przedstawienie i przećwiczenie wszystkich etapów związanych z procesem projektowania aplikacji, produktu cyfrowego lub usługi

Przedstawienie praktycznego zastosowania pojęć i koncepcji związanych z projektowaniem satysfakcji odbiorcy - User Experience, Product i Service Design

Nauka technik i obsługi narzędzi wykorzystywanych w pracy projektanta UX

Przećwiczenie wykonywania podstawowych zadań, rozwiązywania napotykanych problemów i sposobów współpracy projektanta UX z użytkownikami, zespołem developerskim, analitykiem i kierownikiem projektu

Poznanie metod unikania i minimalizowania ryzyka porażek projektów nowych produktów i usług cyfrowych

O szkoleniu

DLA KOGO

Szkoleniem powinni być zainteresowani wszyscy chcący rozwijać się w kierunku User Experience, projektowania aplikacji i usług oraz Product i Service Design

w szczególności analitycy biznesowi, inżynierowie wymagań, testerzy, menadżerowie IT, product ownerzy

WYMAGANIA

ZALETY

Szeroki zakres szkolenia pozwoli uczestnikom poznać wszystkie zagadnienia związane z pracą przy projektowaniu produktu i usługi satysfakcjonującej użytkowników i klientów, zwiększając szanse na sukces projektu

Szkolenie prowadzone będzie przez praktyka oraz doświadczonego trenera i wykładowcę przedstawiającego w sposób ciekawy i przystępny najbardziej zawiłe zagadnienia związane z User Experience

Szkolenie prowadzone będzie w formie warsztatów z naciskiem na praktyczne przykłady wykorzystania zdobytej wiedzy i przedstawionych technik

Uczestnicy poznają i przećwiczą wszystkie etapy pracy projektanta od zebrania wymagań do stworzenia i przetestowania prototypu usługi lub aplikacji

Poznane narzędzia umożliwią testowanie i projektowanie zarówno prostych projektów landing page, stron jak i zaawansowanych prototypów aplikacji i usług także uczestnikom nie znającym technologii front-end

Program

  • User Experience - podstawowe pojęcia i definicje
  • Zastosowanie User Experience - ćwiczenia i case study
  • Psychologia poznawcza w UX – ćwiczenia i case study
  • Proces projektowy - etapy pracy nad projektem
  • Metody zbierania wymagań
    • wywiady
    • obserwacje etnograficzne
    • sortowanie kart (ang. card sorting)
    • dzienniczki i ankiety
    • audyt ekspercki
    • heurystyki Nielsena
    • eyetracking
    • mousetracking
    • ćwiczenia
  • Metody prezentowania wymagań
    • persony
    • mapy empatii (ang. Empathy map)
    • mapa doświadczeń klienta (ang. Customer journey map)
    • scenorys (ang. Story boards)
    • historie użytkownika (ang. User stories)
    • ćwiczenia
  • Metody projektowania
    • szkice
    • makiety
    • prototypy
    • ćwiczenia i case study
  • Narzędzia projektanta
    • Axure, Marvel, Pencil, Vectr, Atomic, Pingendo, Macaw - prezentacja funkcjonalności i zastosowania
    • ćwiczenia
  • Klasyczne metody testowania użyteczności
    • testy zadaniowe
    • „testy korytarzowe”
    • obserwacja naturalne
  • Zdalne metody testowania użyteczności
    • wywiady zdalne
    • testy A/B
    • mousetracking/ clicktracking
  • Prezentacja narzędzi przydatnych w testowaniu
    • Inspectlet
    • Mouseflow
    • UsabilityTools
  • Analiza wyników i wyciąganie wniosków z testów
    • case study i ćwiczenia

POLITYKA COOKIES:

Korzystamy z plików cookies, by móc jak najlepiej dostosować stronę do Twoich potrzeb oraz wyświetlać Ci przydatne i adekwatnych dla Ciebie reklamy w serwisie i poza nim. Możesz kontrolować ustawienia ciasteczek w swoich ustawieniach swojej przeglądarki. Odwiedzając tę stronę, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies.