Szybkie prototypowanie od BPMN do MVP

Czas trwania szkolenia:2 dni (16h)

Kod kursu:MVP/ANA

Poziom zaawansowania:

Szkolenie na zamówienie

Szkolenie dostosowane do potrzeb Twojego zespołu.
Dostępne wyłącznie na zamówienie

  • Dostosowany program
  • Indywidualna wycena
  • Dowolny termin
Icon with laptop

O szkoleniu Szybkie prototypowanie od BPMN do MVP

W cenie otrzymasz:

  • Materiały szkoleniowe
  • Certyfikat ukończenia szkolenia
  • W przypadku szkolenia w trybie stacjonarnym zapewnimy Ci również lunch oraz sprzęt niezbędny do nauki

Dla kogo?

  • Analitycy biznesowi
  • Inżynierowie wymagań
  • Testerzy
  • Menadżerowie IT
  • Product Ownerzy

Wymagania

    Zalety

    • Szkolenie prowadzone będzie w formie warsztatów z naciskiem na praktyczne przykłady wykorzystania zdobytej wiedzy i poznanych narzędzi
    • Poznane techniki i narzędzia umożliwią projektowanie, zarówno prostych projektów landing page, stron, jak i zaawansowanych prototypów aplikacji, także uczestnikom nie znającym technologii front-end
    • Kameralne grupy - szkolenia technologiczne prowadzimy w grupach liczących do 8 osób. Pozwala to na indywidualne podejście oraz aktywizację każdego uczestnika
    • Praktyka przed teorią - wszystkie szkolenia technologiczne prowadzone są w formie warsztatowej. Konieczna teoria jest wyjaśniana na przykładzie praktycznych zadań
    • Konkretne umiejętności - w ramach każdego szkolenia rozwijamy praktyczne umiejętności związane z daną technologią i tematyką
    • Nauka z praktykami - wszyscy trenerzy na co dzień pracują w projektach, gwarantuje to dostęp do eksperckiej wiedzy i praktycznego know-how

    Cele szkolenia

    • Umożliwienie uczestnikom zdobycia nowych umiejętności i poszerzenie swojego warsztatu o techniki i obsługę narzędzi wykorzystywanych przez projektantów User Experience do szybkiego tworzenia prototypów produktów, usług i aplikacji
    • Przedstawienie i przećwiczenie metod, narzędzi oraz podejść do pracy projektowej w celu szybkiego kreowania, prototypowania i testowania poprawności zebranych wymagań i modelowanych procesów
    • Możliwość wykorzystania zdobytej wiedzy i poznanych narzędzi w swojej codziennej pracy
    • Nauka samodzielnego tworzenia MVP produktu od zebranych wymagań do jego klikalnego prototypu
    • Opanowanie szybkiego tworzenia szkiców i prototypów uzupełniających zbierane przez ciebie wymagania i rozwiązanie modelowane np. w BPMN
    • Zdobycie wiedzy jak szybko stworzyć prototyp graficzny lub w HTML, CSS
    • Zdobycie dodatkowych umiejętności i narzędzi do zbierania oraz prezentowania wymagań podczas współpracy z klientem i programistami
    • Nauka weryfikowania poprawności modelowanego procesu pod kątem użyteczności i spełnienia wymagań użytkownika końcowego
    • Poszerzenia swojego warsztatu o wiedzę, techniki i umiejętność obsługi narzędzi stosowanych przez projektantów User Experience

    Program

    Przygotowanie wymagań dla prototypu

    • Cel i korzyści z prototypowania
    • Zbieranie wymagań metody i narzędzia
    • Tworzenie user journey map
    • Wykorzystanie notacji BPMN
    • Case study i ćwiczenia

    Prototypowanie

    • Rodzaje prototypów
    • Techniki stosowane w prototypowaniu
    • Szkicowanie
    • Makietowanie
    • Prototyp klikalny
    • Case study i ćwiczenia

    Zaawansowane narzędzia do prototypowania

    • Przegląd wybranych narzędzi Axure, Marvel, Invision, Pencil, Origami, Vectr, Atomic
    • Wykorzystanie wybranych narzędzi - ćwiczenia

    Narzędzia do szybkiego prototypowania w HTML, CSS

    • Wykorzystanie narzędzia Pingendo, Macaw - ćwiczenia

    Tworzenie MVP

    • Czym jest MVP

    Testowanie prototypu - MVP

    • Rodzaje testów

    Podobne szkolenia