Szybkie prototypowanie od BPMN do MVP

LICZBA DNI: 2 (16h)

KOD KURSU: MVP/ANA

# prototype

# design

# business

# testing

# html

# css

# user-centered-design

Autor szkolenia:
Łukasz Łosin

Szkolenie na zamówienie

Szkolenie dostosowane do potrzeb Twojego zespołu. Dostępne WYŁĄCZNIE na zamówienie.

  • Dostosowany program
  • Indywidualna wycena
  • Dowolny termin

Interesuje Cię ta tematyka i szukasz szkolenia tylko dla siebie?

O szkoleniu

DLA KOGO?

Analitycy biznesowi

Inżynierowie wymagań

Testerzy

Menadżerowie IT

Product Ownerzy

WYMAGANIA

ZALETY

Szkolenie prowadzone będzie w formie warsztatów z naciskiem na praktyczne przykłady wykorzystania zdobytej wiedzy i poznanych narzędzi.

Poznane techniki i narzędzia umożliwią projektowanie, zarówno prostych projektów landing page, stron, jak i zaawansowanych prototypów aplikacji, także uczestnikom nie znającym technologii front-end.

Cele szkolenia

Umożliwienie uczestnikom zdobycia nowych umiejętności i poszerzenie swojego warsztatu o techniki i obsługę narzędzi wykorzystywanych przez projektantów User Experience do szybkiego tworzenia prototypów produktów, usług i aplikacji.

Przedstawienie i przećwiczenie metod, narzędzi oraz podejść do pracy projektowej w celu szybkiego kreowania, prototypowania i testowania poprawności zebranych wymagań i modelowanych procesów.

Możliwość wykorzystania zdobytej wiedzy i poznanych narzędzi w swojej codziennej pracy.

Nauka samodzielngo tworzenia MVP produktu od zebranych wymagań do jego klikalnego prototypu.

Opanowanie szybkiego tworzenia szkiców i prototypów uzupełniających zbierane przez ciebie wymagania i rozwiązanie modelowane np. w BPMN

Zdobycie wiedzy jak szybko stworzyć prototyp graficzny lub w HTML, CSS.

Zdobycie dodatkowych umiejętności i narzędzi do zbierania oraz prezentowania wymagań podczas współpracy z klientem i programistami.

Nauka weryfikowania poprawności modelowanego procesu pod kątem użyteczności i spełnienia wymagań użytkownika końcowego.

Poszerzenia swojego warsztatu o wiedzę, techniki i umiejetność obsługi narzędzi stosowanych przez projektantów User Experience.

Program

  • cel i korzyści z prototypowania
  • zbieranie wymagań metody i narzędzia
  • tworzenie user journey map
  • wykorzystanie notacji BPMN
  • case study i ćwiczenia
  • rodzaje prototypów
  • techniki stosowane w prototypowaniu
  • szkicowanie
  • makietowanie
  • prototyp klikalny
  • case study i ćwiczenia
  • przegląd wybranych narzędzi Axure, Marvel, Invision, Pencil, Origami, Vectr, Atomic.
  • wykorzystanie wybranych narzędzi - ćwiczenia
  • wykorzystanie narzędzia Pingendo, Macaw - ćwiczenia
  • czym jest MVP
    • cel i zalety tworzenia MVP
    • podejście LEAN STARTUP w tworzeniu produktów
  • rodzaje testów
    • testowanie użyteczności
    • weryfikacja założeń biznesowych MVP

POLITYKA COOKIES:

Korzystamy z plików cookies, by móc jak najlepiej dostosować stronę do Twoich potrzeb oraz wyświetlać Ci przydatne i adekwatnych dla Ciebie reklamy w serwisie i poza nim. Możesz kontrolować ustawienia ciasteczek w swoich ustawieniach swojej przeglądarki. Odwiedzając tę stronę, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies.