Szybkie prototypowanie od BPMN do MVP
Czas trwania szkolenia:2 dni (16h)
Kod kursu:MVP/ANA
Poziom zaawansowania:
Szkolenie na zamówienie
Szkolenie dostosowane do potrzeb Twojego zespołu. Dostępne wyłącznie na zamówienie.
- Dostosowany program
- Indywidualna wycena
- Dowolny termin
O szkoleniu Szybkie prototypowanie od BPMN do MVP
W cenie otrzymasz:
- Materiały szkoleniowe
- Certyfikat ukończenia szkolenia
- W przypadku szkolenia w trybie stacjonarnym zapewnimy Ci również lunch oraz sprzęt niezbędny do nauki
Zalety
- Szkolenie prowadzone będzie w formie warsztatów z naciskiem na praktyczne przykłady wykorzystania zdobytej wiedzy i poznanych narzędzi
- Poznane techniki i narzędzia umożliwią projektowanie, zarówno prostych projektów landing page, stron, jak i zaawansowanych prototypów aplikacji, także uczestnikom nie znającym technologii front-end
- Praktyka przed teorią - wszystkie szkolenia technologiczne prowadzone są w formie warsztatowej. Konieczna teoria jest wyjaśniana na przykładzie praktycznych zadań
- Konkretne umiejętności - w ramach każdego szkolenia rozwijamy praktyczne umiejętności związane z daną technologią i tematyką
- Nauka z praktykami - wszyscy trenerzy na co dzień pracują w projektach, gwarantuje to dostęp do eksperckiej wiedzy i praktycznego know-how
Cele szkolenia
- Umożliwienie uczestnikom zdobycia nowych umiejętności i poszerzenie swojego warsztatu o techniki i obsługę narzędzi wykorzystywanych przez projektantów User Experience do szybkiego tworzenia prototypów produktów, usług i aplikacji
- Przedstawienie i przećwiczenie metod, narzędzi oraz podejść do pracy projektowej w celu szybkiego kreowania, prototypowania i testowania poprawności zebranych wymagań i modelowanych procesów
- Możliwość wykorzystania zdobytej wiedzy i poznanych narzędzi w swojej codziennej pracy
- Nauka samodzielnego tworzenia MVP produktu od zebranych wymagań do jego klikalnego prototypu
- Opanowanie szybkiego tworzenia szkiców i prototypów uzupełniających zbierane przez ciebie wymagania i rozwiązanie modelowane np. w BPMN
- Zdobycie wiedzy jak szybko stworzyć prototyp graficzny lub w HTML, CSS
- Zdobycie dodatkowych umiejętności i narzędzi do zbierania oraz prezentowania wymagań podczas współpracy z klientem i programistami
- Nauka weryfikowania poprawności modelowanego procesu pod kątem użyteczności i spełnienia wymagań użytkownika końcowego
- Poszerzenia swojego warsztatu o wiedzę, techniki i umiejętność obsługi narzędzi stosowanych przez projektantów User Experience
Program
Przygotowanie wymagań dla prototypu
- Cel i korzyści z prototypowania
- Zbieranie wymagań metody i narzędzia
- Tworzenie user journey map
- Wykorzystanie notacji BPMN
- Case study i ćwiczenia
Prototypowanie
- Rodzaje prototypów
- Techniki stosowane w prototypowaniu
- Szkicowanie
- Makietowanie
- Prototyp klikalny
- Case study i ćwiczenia
Zaawansowane narzędzia do prototypowania
- Przegląd wybranych narzędzi Axure, Marvel, Invision, Pencil, Origami, Vectr, Atomic
- Wykorzystanie wybranych narzędzi - ćwiczenia
Narzędzia do szybkiego prototypowania w HTML, CSS
- Wykorzystanie narzędzia Pingendo, Macaw - ćwiczenia
Tworzenie MVP
- Czym jest MVP
Testowanie prototypu - MVP
- Rodzaje testów