Szybkie prototypowanie od BPMN do MVP

LICZBA DNI: 2 (16h)

KOD KURSU: MVP/ANA

POZIOM SZKOLENIA:

# prototype

# design

# business

# testing

# html

# css

# user-centered-design

Szkolenie na zamówienie

Szkolenie dostosowane do potrzeb Twojego zespołu. Dostępne WYŁĄCZNIE na zamówienie.

  • Dostosowany program
  • Indywidualna wycena
  • Dowolny termin

Interesuje Cię ta tematyka i szukasz szkolenia tylko dla siebie?

O szkoleniu

DLA KOGO?

Analitycy biznesowi

Inżynierowie wymagań

Testerzy

Menadżerowie IT

Product Ownerzy

WYMAGANIA

ZALETY

Szkolenie prowadzone będzie w formie warsztatów z naciskiem na praktyczne przykłady wykorzystania zdobytej wiedzy i poznanych narzędzi

Poznane techniki i narzędzia umożliwią projektowanie, zarówno prostych projektów landing page, stron, jak i zaawansowanych prototypów aplikacji, także uczestnikom nie znającym technologii front-end

Cele szkolenia

Umożliwienie uczestnikom zdobycia nowych umiejętności i poszerzenie swojego warsztatu o techniki i obsługę narzędzi wykorzystywanych przez projektantów User Experience do szybkiego tworzenia prototypów produktów, usług i aplikacji

Przedstawienie i przećwiczenie metod, narzędzi oraz podejść do pracy projektowej w celu szybkiego kreowania, prototypowania i testowania poprawności zebranych wymagań i modelowanych procesów

Możliwość wykorzystania zdobytej wiedzy i poznanych narzędzi w swojej codziennej pracy

Nauka samodzielnego tworzenia MVP produktu od zebranych wymagań do jego klikalnego prototypu

Opanowanie szybkiego tworzenia szkiców i prototypów uzupełniających zbierane przez ciebie wymagania i rozwiązanie modelowane np. w BPMN

Zdobycie wiedzy jak szybko stworzyć prototyp graficzny lub w HTML, CSS

Zdobycie dodatkowych umiejętności i narzędzi do zbierania oraz prezentowania wymagań podczas współpracy z klientem i programistami

Nauka weryfikowania poprawności modelowanego procesu pod kątem użyteczności i spełnienia wymagań użytkownika końcowego

Poszerzenia swojego warsztatu o wiedzę, techniki i umiejętność obsługi narzędzi stosowanych przez projektantów User Experience

Program

  • Cel i korzyści z prototypowania
  • Zbieranie wymagań metody i narzędzia
  • Tworzenie user journey map
  • Wykorzystanie notacji BPMN
  • Case study i ćwiczenia
  • Rodzaje prototypów
  • Techniki stosowane w prototypowaniu
  • Szkicowanie
  • Makietowanie
  • Prototyp klikalny
  • Case study i ćwiczenia
  • Przegląd wybranych narzędzi Axure, Marvel, Invision, Pencil, Origami, Vectr, Atomic
  • Wykorzystanie wybranych narzędzi - ćwiczenia
  • Wykorzystanie narzędzia Pingendo, Macaw - ćwiczenia
  • Czym jest MVP
    • Cel i zalety tworzenia MVP
    • Podejście LEAN STARTUP w tworzeniu produktów
  • Rodzaje testów
    • Testowanie użyteczności
    • Weryfikacja założeń biznesowych MVP

POLITYKA COOKIES:

Korzystamy z plików cookies, by móc jak najlepiej dostosować stronę do Twoich potrzeb oraz wyświetlać Ci przydatne i adekwatnych dla Ciebie reklamy w serwisie i poza nim. Możesz kontrolować ustawienia ciasteczek w swoich ustawieniach swojej przeglądarki. Odwiedzając tę stronę, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies.