Szybkie prototypowanie od BPMN do MVP

Czas trwania szkolenia:2 dni (16h)

Kod kursu:MVP/ANA

Poziom zaawansowania:
csstestingdesignprototype

Szkolenie na zamówienie

Szkolenie dostosowane do potrzeb Twojego zespołu. Dostępne wyłącznie na zamówienie.

  • Dostosowany program
  • Indywidualna wycena
  • Dowolny termin
Icon with laptop

O szkoleniu Szybkie prototypowanie od BPMN do MVP

W cenie otrzymasz:

  • Materiały szkoleniowe
  • Certyfikat ukończenia szkolenia
  • W przypadku szkolenia w trybie stacjonarnym zapewnimy Ci również lunch oraz sprzęt niezbędny do nauki

Dla kogo?

  • Analitycy biznesowi
  • Inżynierowie wymagań
  • Testerzy
  • Menadżerowie IT
  • Product Ownerzy

Zalety

  • Szkolenie prowadzone będzie w formie warsztatów z naciskiem na praktyczne przykłady wykorzystania zdobytej wiedzy i poznanych narzędzi
  • Poznane techniki i narzędzia umożliwią projektowanie, zarówno prostych projektów landing page, stron, jak i zaawansowanych prototypów aplikacji, także uczestnikom nie znającym technologii front-end
  • Praktyka przed teorią - wszystkie szkolenia technologiczne prowadzone są w formie warsztatowej. Konieczna teoria jest wyjaśniana na przykładzie praktycznych zadań
  • Konkretne umiejętności - w ramach każdego szkolenia rozwijamy praktyczne umiejętności związane z daną technologią i tematyką
  • Nauka z praktykami - wszyscy trenerzy na co dzień pracują w projektach, gwarantuje to dostęp do eksperckiej wiedzy i praktycznego know-how

Cele szkolenia

  • Umożliwienie uczestnikom zdobycia nowych umiejętności i poszerzenie swojego warsztatu o techniki i obsługę narzędzi wykorzystywanych przez projektantów User Experience do szybkiego tworzenia prototypów produktów, usług i aplikacji
  • Przedstawienie i przećwiczenie metod, narzędzi oraz podejść do pracy projektowej w celu szybkiego kreowania, prototypowania i testowania poprawności zebranych wymagań i modelowanych procesów
  • Możliwość wykorzystania zdobytej wiedzy i poznanych narzędzi w swojej codziennej pracy
  • Nauka samodzielnego tworzenia MVP produktu od zebranych wymagań do jego klikalnego prototypu
  • Opanowanie szybkiego tworzenia szkiców i prototypów uzupełniających zbierane przez ciebie wymagania i rozwiązanie modelowane np. w BPMN
  • Zdobycie wiedzy jak szybko stworzyć prototyp graficzny lub w HTML, CSS
  • Zdobycie dodatkowych umiejętności i narzędzi do zbierania oraz prezentowania wymagań podczas współpracy z klientem i programistami
  • Nauka weryfikowania poprawności modelowanego procesu pod kątem użyteczności i spełnienia wymagań użytkownika końcowego
  • Poszerzenia swojego warsztatu o wiedzę, techniki i umiejętność obsługi narzędzi stosowanych przez projektantów User Experience

Program

Przygotowanie wymagań dla prototypu

  • Cel i korzyści z prototypowania
  • Zbieranie wymagań metody i narzędzia
  • Tworzenie user journey map
  • Wykorzystanie notacji BPMN
  • Case study i ćwiczenia

Prototypowanie

  • Rodzaje prototypów
  • Techniki stosowane w prototypowaniu
  • Szkicowanie
  • Makietowanie
  • Prototyp klikalny
  • Case study i ćwiczenia

Zaawansowane narzędzia do prototypowania

  • Przegląd wybranych narzędzi Axure, Marvel, Invision, Pencil, Origami, Vectr, Atomic
  • Wykorzystanie wybranych narzędzi - ćwiczenia

Narzędzia do szybkiego prototypowania w HTML, CSS

  • Wykorzystanie narzędzia Pingendo, Macaw - ćwiczenia

Tworzenie MVP

  • Czym jest MVP

Testowanie prototypu - MVP

  • Rodzaje testów

Podobne szkolenia