Skuteczna komunikacja

LICZBA DNI: 2 (16h)

KOD KURSU: SK

# leadership

# communication

Szkolenie na zamówienie

Szkolenie dostosowane do potrzeb Twojego zespołu. Dostępne WYŁĄCZNIE na zamówienie.

  • Dostosowany program
  • Indywidualna wycena
  • Dowolny termin

Interesuje Cię ta tematyka i szukasz szkolenia tylko dla siebie?

O szkoleniu

DLA KOGO?

Pracownicy pracujący pod presja czasu, realizujące wielopoziomowe zadania, osoby kontaktujące się z klientem, negocjujące umowy, pracownicy działu HR.

WYMAGANIA

Szkolenie dedykowane jest wszystkim pracownikom, którym w pracy niezbędna jest dobra komunikacja i znajomość technik komunikacyjnych, zarówno w pracy z klientem, jak i współpracownikami.

ZALETY

Szkolenie to zawiera najistotniejsze informacje na temat skutecznego posługiwania się podstawowym narzędziem w komunikacji, jakim jest język.

Zwraca również uwagę na komunikaty niewerbalne jako istotny element w codziennej komunikacji.

W toku szkolenia poznajemy sposoby skutecznego oddziaływania na innych poprzez sposób, w jaki mówimy, co mówimy oraz kiedy mówimy, a kiedy zachowujemy milczenie.

Uczy zrozumienia odmienności w postrzeganiu świata przez każdego z nas.

Cele szkolenia

Opanowanie umiejętności skutecznej komunikacji w mówieniu i słuchaniu

Zdobycie umiejętności budowania jasnego przekazu

Opanowanie technik skutecznej komunikacji

Zrozumienie siebie w procesie komunikacji

Poznanie dynamiki relacji interpersonalnych

Poznanie właściwości komunikacji niewerbalnej

Poznanie zakłóceń w komunikacji

Program

  • Co to jest komunikacja ?
  • Zakłócenia w komunikacji
  • Bariery komunikacyjne
  • Korzyści z dobrej komunikacji
  • Parafraza
  • Klaryfikacja
  • Pytania otwarte zamknięte
  • Odzwierciedlenie
  • Dowartościowanie
  • Aktywne słuchanie
  • Proksemika
  • Mowa ciała
  • Odczytywanie emocji z twarzy
  • Autodiagnoza komunikacji
  • Płaszczyzny komunikacji: relacyjna, rzeczowa, apelowa, ujawniania siebie
  • Komponent dziecka
  • Komponent dorosłego
  • Komponent rodzica
  • Komunikat ja
  • Wyrażanie prośby i oczekiwania
  • Konstruktywne wyrażanie niezadowolenia

POLITYKA COOKIES:

Korzystamy z plików cookies, by móc jak najlepiej dostosować stronę do Twoich potrzeb oraz wyświetlać Ci przydatne i adekwatnych dla Ciebie reklamy w serwisie i poza nim. Możesz kontrolować ustawienia ciasteczek w swoich ustawieniach swojej przeglądarki. Odwiedzając tę stronę, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies.