Prototypowanie aplikacji w Axure/Marvel/Adobe XD/Pingendo - 100% ćwiczeń od podstaw do zaawansowanych projektów

LICZBA DNI: 2 (16h)

KOD KURSU: AXURE

POZIOM SZKOLENIA:

# prototype

# testing

# user-centered-design

# html

# css

Najbliższy termin:

25 marca 2021

1950 PLN netto + 23% VAT

Jeszcze 8 miejsc w tej cenie.

  • stacjonarne
  • zdalne

STACJONARNE

W CENIE

  • 2 dni pracy z trenerem
  • Materiały szkoleniowe
  • Lunch
  • Certyfikat ukończenia szkolenia

ZDALNE

W CENIE

  • 2 dni pracy z trenerem na żywo online
  • Materiały szkoleniowe
  • Certyfikat ukończenia szkolenia

Czy wiesz, że możesz uzyskać nawet do 100% dofinansowania na szkolenie? Dowiedz się jak »

Oferta dla firm

Dostosuj zakres, czas i miejsce szkolenia do potrzeb Twojego zespołu. Uzyskaj indywidualną wycenę szkolenia dla grupy.

Weź udział w szkoleniu

Termin

Lokalizacja

Cena / os

25

marca

Warszawa,

Kraków,

Łódź,

Wrocław,

Gdańsk,

Poznań,

Zdalne,

1950 PLN netto
+ 23% VAT

21

czerwca

Zdalne,

1950 PLN netto
+ 23% VAT

Termin

25

marca

Lokalizacja

Warszawa,

Kraków,

Łódź,

Wrocław,

Gdańsk,

Poznań,

Zdalne,

Cena / os

1950 PLNnetto
+ 23% VAT

Termin

21

czerwca

Lokalizacja

Zdalne,

Cena / os

1950 PLNnetto
+ 23% VAT

Powiadom
o kolejnych terminach

O szkoleniu

DLA KOGO?

Analitycy biznesowi, testerzy, graficy, kierownicy projektów chcący wzbogacić swój warsztat pracy o umiejętność projektowania w najpopularniejszym narzędziu do projektowania

Osoby chcące projektować prototypy stron www i aplikacji bez nauki programowania

Osoby chcące przygotować się do pracy projektanta, badacza User Experience

WYMAGANIA

ZALETY

Szkolenie prowadzone będzie w formie warsztatów i tutoriali z naciskiem na praktyczne przykłady wykorzystania zdobytej wiedzy i poznanych narzędzi.

Zdobyte umiejętności umożliwią projektowanie zarówno prostych projektów landing page, stron jak i zaawansowanych prototypów aplikacji także uczestnikom nie znającym technologii front-end.

Cele szkolenia

Zdobycie nowych umiejętności i poszerzenie swojego warsztatu o techniki i obsługę popularnych oraz darmowych narzędzi wykorzystywanych przez projektantów User Experience do szybkiego tworzenia zaawansowanych prototypów aplikacji.

Zapoznanie się z podstawowymi i zaawansowanymi funkcjonalnościami programu Axure/ Marvel/ Adobe XD/ Pingendo.

Przećwiczenie poszczególnych etapów projektowania od szkicu do klikalnego prototypu.

Zdobycie wiedzy na temat wykorzystania dostępnych narzędzi w szybkim testowaniu projektów nowych aplikacji lub zmian istniejących aplikacji.

Program

  • Metody i ich zastosowanie
  • Szkice
  • Makiety
  • Prototypy
  • Tworzenie prototypu aplikacji mobilnej i webowej
  • Tworzenie interakcji
  • Generowanie klikalnego prototypu aplikacji mobilnej/webowej
  • Tworzenie prototypu aplikacji webowej
  • Tworzenie interakcji
  • Generowanie klikalnego prototypu aplikacji webowej
  • Main Meny
  • Canvas
  • Pages
  • Libraries
  • Masters
  • Inspector
  • Outline
  • Generating HTML prototypes
  • Axure Share
  • Dynamic Panel
  • Wykorzystanie warunków i zmiennych
  • Tworzenie animacji i przejść
  • Tworzenie prototypu aplikacji webowej
  • Podstawy pracy w kodzie HTML/SASS
  • Generowanie klikalnego prototypu aplikacji RWD

POLITYKA COOKIES:

Korzystamy z plików cookies, by móc jak najlepiej dostosować stronę do Twoich potrzeb oraz wyświetlać Ci przydatne i adekwatnych dla Ciebie reklamy w serwisie i poza nim. Możesz kontrolować ustawienia ciasteczek w swoich ustawieniach swojej przeglądarki. Odwiedzając tę stronę, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies.