Prototypowanie aplikacji w Axure/Marvel/Adobe XD/Pingendo - 100% ćwiczeń od podstaw do zaawansowanych projektów
LICZBA DNI: 2 (16h)
KOD KURSU: AXURE
Weź udział w szkoleniu
Termin
Lokalizacja
Cena / os
25
marca
Warszawa,
Kraków,
Łódź,
Wrocław,
Gdańsk,
Poznań,
Zdalne,
21
czerwca
Zdalne,
Termin
25
marca
Lokalizacja
Warszawa,
Kraków,
Łódź,
Wrocław,
Gdańsk,
Poznań,
Zdalne,
Cena / os
Termin
21
czerwca
Lokalizacja
Zdalne,
Cena / os
Powiadom
o kolejnych terminach
O szkoleniu
DLA KOGO?
Analitycy biznesowi, testerzy, graficy, kierownicy projektów chcący wzbogacić swój warsztat pracy o umiejętność projektowania w najpopularniejszym narzędziu do projektowania
Osoby chcące projektować prototypy stron www i aplikacji bez nauki programowania
Osoby chcące przygotować się do pracy projektanta, badacza User Experience
ZALETY
Szkolenie prowadzone będzie w formie warsztatów i tutoriali z naciskiem na praktyczne przykłady wykorzystania zdobytej wiedzy i poznanych narzędzi.
Zdobyte umiejętności umożliwią projektowanie zarówno prostych projektów landing page, stron jak i zaawansowanych prototypów aplikacji także uczestnikom nie znającym technologii front-end.
Cele szkolenia
Zdobycie nowych umiejętności i poszerzenie swojego warsztatu o techniki i obsługę popularnych oraz darmowych narzędzi wykorzystywanych przez projektantów User Experience do szybkiego tworzenia zaawansowanych prototypów aplikacji.
Zapoznanie się z podstawowymi i zaawansowanymi funkcjonalnościami programu Axure/ Marvel/ Adobe XD/ Pingendo.
Przećwiczenie poszczególnych etapów projektowania od szkicu do klikalnego prototypu.
Zdobycie wiedzy na temat wykorzystania dostępnych narzędzi w szybkim testowaniu projektów nowych aplikacji lub zmian istniejących aplikacji.
Program
Prototypowanie - podstawowe techniki
- Metody i ich zastosowanie
- Szkice
- Makiety
- Prototypy
Możliwości aplikacji Marvell
- Tworzenie prototypu aplikacji mobilnej i webowej
- Tworzenie interakcji
- Generowanie klikalnego prototypu aplikacji mobilnej/webowej
Możliwości aplikacji Adobe XD
- Tworzenie prototypu aplikacji webowej
- Tworzenie interakcji
- Generowanie klikalnego prototypu aplikacji webowej
Podstawowe możliwości aplikacji Axure cz.1
- Main Meny
- Canvas
- Pages
- Libraries
- Masters
- Inspector
- Outline
- Generating HTML prototypes
Zaawansowane możliwości aplikacji Axure cz.2
- Axure Share
- Dynamic Panel
- Wykorzystanie warunków i zmiennych
- Tworzenie animacji i przejść
Wykorzystanie aplikacji Pingendo
- Tworzenie prototypu aplikacji webowej
- Podstawy pracy w kodzie HTML/SASS
- Generowanie klikalnego prototypu aplikacji RWD
Testowanie prototypu aplikacji
