Programowanie w języku Java

3250 PLN+23% VAT (3997 PLN brutto / 1 os.)

Czas trwania szkolenia:3 dni (24h)

Kod kursu:J/PROG

Poziom zaawansowania:
java

Dostępne terminy

  • Termin
  • Trener
  • Cena
  • Zapis
  • Lokalizacja

Termin:

8 kwiecień
Trwają zapisy na szkolenieOferta specjalna

Trener:

Trener-Sages

Cena:

3250 PLN netto+23% VAT

Lokalizacja:

Zdalne
Zdalne

Termin:

5 sierpień
Trwają zapisy na szkolenie

Trener:

Trener-Sages

Cena:

3250 PLN netto+23% VAT

Lokalizacja:

Zdalne
Zdalne

Termin:

2 grudzień
Trwają zapisy na szkolenie

Trener:

Trener-Sages

Cena:

3250 PLN netto+23% VAT

Lokalizacja:

Zdalne
Zdalne

Interesuje Cię szkolenie stacjonarne lub nie odpowiada Ci żaden z dostępnych terminów?

Ikona pytaniaZapytaj o szkolenie

O szkoleniu Programowanie w języku Java

W cenie otrzymasz:

  • Materiały szkoleniowe
  • Certyfikat ukończenia szkolenia
  • W przypadku szkolenia w trybie stacjonarnym zapewnimy Ci również lunch oraz sprzęt niezbędny do nauki

Dla kogo?

  • Osoby chcące poznać język Java

Wymagania

  • Podstawowa umiejętność obsługi komputera

Zalety

  • Przekrojowość omawianych zagadnień oraz przykłady oparte o życiowe problemy
  • Promowanie obowiązujących konwencji i dobrych praktyk programistycznych
  • Praktyczna wiedza uwzględniająca zmiany wprowadzone w najnowszych wydaniach Javy

Cele szkolenia

  • Kompleksowe omówienie istotnych elementów języka oraz biblioteki standardowej
  • Zbudowanie solidnych podstaw z zakresu programowania obiektowego
  • Poznanie popularnych narzędziami deweloperskich

Program

Podstawy Java

  • Charakterystyka i najważniejsze cechy języka
  • Maszyna wirtualna i zarządzanie pamięcią
  • Środowisko programistyczne
  • Metoda main i struktura programu
  • Budowanie i uruchamianie aplikacji
  • Typy danych
  • Zmienne i ich zasięg
  • Typy proste vs. referencyjne
  • Operatory
  • Instrukcje warunkowe oraz pętle
  • Pakiety/importy

Programowanie obiektowe

  • Omówienie najważniejszych pojęć i założeń OOP
  • Klasy, rekordy i wyliczenia
  • Modelowanie problemów z wykorzystaniem klas i obiektów
  • Interfejsy jako sposób definiowania kontraktów
  • Hermetyzacja i kontrola dostępu
  • Dziedziczenie
  • Polimorfizm
  • Weryfikacja i rzutowanie typów
  • Elementy statyczne
  • Dobre praktyki OOP

Biblioteka standardowa

  • Praca z tekstem
  • Tablice
  • Typy generyczne
  • Kolekcje i strumienie
  • Reprezentacja oraz manipulowanie datą/czasem
  • Wykonywanie obliczeń matematycznych
  • Obsługa wyjątków
  • Internacjonalizacja i lokalizacja aplikacji

I/O

  • Operowanie na systemie plików
  • Odczyt/zapis plików tekstowych i binarnych
  • Wykorzystanie I/O streams oraz NIO2
  • Serializacja
  • Interakcja z konsolą

Wybrane zagadnienia zaawansowane

  • Organizacja kodu aplikacji z wykorzystaniem modułów i wybranej architektury
  • Wprowadzenie do wielowątkowości
  • Komunikacja z relacyjnymi bazami danych przez JDBC API

To szkolenie jest częścią ścieżki

Podobne szkolenia