Motywacja 4.0

LICZBA DNI: 2 (16h)

KOD KURSU: MOTYWACJA

POZIOM SZKOLENIA:

# case-study

Najbliższy termin:

19 kwietnia 2021

1950 PLN netto + 23% VAT

  • stacjonarne

STACJONARNE

W CENIE

  • 2 dni pracy z trenerem
  • Materiały szkoleniowe
  • Lunch
  • Certyfikat ukończenia szkolenia

Czy wiesz, że możesz uzyskać nawet do 100% DOFINANSOWANIA na szkolenie? Napisz do nas »

Oferta dla firm

Dostosuj zakres, czas i miejsce szkolenia do potrzeb Twojego zespołu. Uzyskaj indywidualną wycenę szkolenia dla grupy.

Weź udział w szkoleniu

Termin

Lokalizacja

Cena / os

19

kwietnia

Warszawa,

Gdańsk,

1950 PLN netto
+ 23% VAT

Termin

19

kwietnia

Lokalizacja

Warszawa,

Gdańsk,

Cena / os

1950 PLNnetto
+ 23% VAT

Powiadom
o kolejnych terminach

O szkoleniu

DLA KOGO?

Manager IT/Menedżer IT

Product Manager

Product Owner

Kierownik zespołu

WYMAGANIA

ZALETY

Szkolenie prowadzone przez praktyka zarządzania na realnych przykładach ma pomóc menadżerom w trudnej sytuacji jakiej jest branża IT

Nastał rynek pracownika, to specjaliści coraz częściej decydują w jakiej organizacji chcą pracować i czy dany zespół im odpowiada

Przed menadżerem postawiono trudne zadanie utrzymania zespołu, podnoszenia jego efektywności i jednoczesnej realizacji celów biznesowych

Dodatkowo różnice w mentalności i oczekiwaniach młodego pokolenia sprawiają, że nawet doświadczeni zarządzający często nie rozumieją swojego zespołu

Bez poszerzenia wiedzy na temat wpływu organizacji pracy, sposobu planowania zadań i oceniania na motywację i zaangażowanie pracowników coraz trudniej będzie pełnić rolę skutecznego menadżera

Cele szkolenia

Dopasowanie stylu zarządzania do swojego zespołu

Lepsze zrozumienie potrzeb i zachowań członków swojej organizacji

Właściwe skonstruowanie systemu motywacyjnego i dobranie metody delegowania zadań do pracowników

Diagnozowanie i usuwanie problemów i czynników demotywujących by tworzyć zespół zmotywowany i chcący pracować z Tobą nad realizacją celów biznesowych

Program

  • Czym jest motywacja
  • Podstawowe zagadnienia teorie motywacji
  • Rola motywacji w zarządzaniu zespołem i organizacją
  • Ćwiczenia
  • Czynniki wpływające pozytywnie na motywację, efektywność, kreatywność pracowników
  • Poprawna komunikacja
  • Przekazywanie feedbacku
  • Zarządzanie zadaniami
  • Ocenianie efektów pracy
  • Co może demotywować członków zespołu
  • Case study
  • Ćwiczenia
  • Co motywuje najmłodszych pracowników, a co tych z doświadczeniem
  • Tworzenie zespołów wielopokoleniowych
  • Ćwiczenia
  • Jak zorganizować pracę swojego zespołu by wzmocnić motywację korzystając z doświadczeń zespołów pracujących w Scrum
  • Case study
  • Ćwiczenia
  • Podsumowanie

Autor szkolenia:

Łukasz Łosin

Praktyk w dziedzinie zarządzania zespołem, analizie biznesowej, poprawie User Experience, doskonaleniu procesów biznesowych oraz business development’cie oraz wykorzystaniu technik projektowania i wdrażania nowych produktów i usług. Przez ostatnie kilkanaście lat zdobywał doświadczenie w Polsce oraz zagranicą w projektach IT i nie tylko. Szkolił zespoły projektowe i wytwórcze IT wielu banków, instytucji finansowych oraz firm doradczych. Opiekun merytoryczny i wykładowca na studiach podyplomowych „User Experience i projektowanie aplikacji, produktów i usług” w Wyższej Szkole Bankowej w Gdańsku oraz wykładowcy na Uniwersytecie Gdańskim z tematu "Psychologia przywództwa w organizacji". Współautor książki „Inżynieria wymagań”, wydanej przez PWN w 2018 roku - w swym rozdziale skupił się nad problematyką organizacji pracy, podnoszenia efektywności i motywacji zespołów projektowo/programistycznych w Scrum.

POLITYKA COOKIES:

Korzystamy z plików cookies, by móc jak najlepiej dostosować stronę do Twoich potrzeb oraz wyświetlać Ci przydatne i adekwatnych dla Ciebie reklamy w serwisie i poza nim. Możesz kontrolować ustawienia ciasteczek w swoich ustawieniach swojej przeglądarki. Odwiedzając tę stronę, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies.