ITIL® Foundation for IT Service Management

LICZBA DNI: 3 (24h)

KOD KURSU: HF421S

POZIOM SZKOLENIA:

# hpe

Szkolenie na zamówienie

Szkolenie dostosowane do potrzeb Twojego zespołu. Dostępne WYŁĄCZNIE na zamówienie.

  • Dostosowany program
  • Indywidualna wycena
  • Dowolny termin

Interesuje Cię ta tematyka i szukasz szkolenia tylko dla siebie?

O szkoleniu

DLA KOGO?

IT professionals, business managers and business process owners

Individuals who require a basic understanding of the ITIL framework and how it may be used to enhance the quality of IT service management within an organization

IT professionals that are working within an organization that has adopted and adapted ITIL who need to be informed about and thereafter contribute to an ongoing service improvement program

WYMAGANIA

Experience and knowledge of IT computing environments is useful but not essential

Additional personal study time is required at the end of each day during the course

ZALETY

IDC MarketScape leader 5 years running for IT education and training

Recognized by IDC for leading with global coverage, unmatched technical expertise, and targeted education consulting services

Key partnerships with industry leaders OpenStack®, VMware®, Linux®, Microsoft®, ITIL, PMI, CSA, and SUSE

Complete continuum of training delivery options—self-paced eLearning, custom education consulting, traditional classroom, video on-demand instruction, live virtual instructor-led with hands-on lab, dedicated onsite training

Simplified purchase option with HPE Training Credits

Kameralne grupy - szkolenia technologiczne prowadzimy w grupach liczących do 8 osób. Pozwala to na indywidualne podejście oraz aktywizację każdego uczestnika

Praktyka przed teorią - wszystkie szkolenia technologiczne prowadzone są w formie warsztatowej. Konieczna teoria jest wyjaśniana na przykładzie praktycznych zadań

Konkretne umiejętności - w ramach każdego szkolenia rozwijamy praktyczne umiejętności związane z daną technologią i tematyką

Nauka z praktykami - wszyscy trenerzy na co dzień pracują w projektach, gwarantuje to dostęp do eksperckiej wiedzy i praktycznego know-how

Cele szkolenia

Service management as a practice (comprehension)

The ITIL service lifecycle (comprehension)

Generic concepts and definitions (awareness)

Key principles and models (comprehension)

Selected processes (awareness)

Selected functions (awareness)

Selected roles (awareness)

Technology and architecture (awareness)

Competence and training (awareness)

POLITYKA COOKIES:

Korzystamy z plików cookies, by móc jak najlepiej dostosować stronę do Twoich potrzeb oraz wyświetlać Ci przydatne i adekwatnych dla Ciebie reklamy w serwisie i poza nim. Możesz kontrolować ustawienia ciasteczek w swoich ustawieniach swojej przeglądarki. Odwiedzając tę stronę, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies.