Inteligencja Emocjonalna u liderów IT

2150 PLN+23% VAT (2644 PLN brutto / 1 os.)

Czas trwania szkolenia:2 dni (16h)

Kod kursu:INE

Poziom zaawansowania:
communication

Dostępne terminy

  • Termin
  • Lokalizacja
  • Trener
  • Cena

Termin:

5 grudnia 2022
Trwają zapisy na szkolenie

Lokalizacja:

Zdalne

Trener:

-

Cena:

2150 PLN netto+23% VAT

Termin:

4 maja 2023
Trwają zapisy na szkolenie

Lokalizacja:

Zdalne, Warszawa, Łódź, Poznań, Kraków, Wrocław, Gdańsk, Katowice, Bydgoszcz, Gdynia

Trener:

-

Cena:

2150 PLN netto+23% VAT

O szkoleniu Inteligencja Emocjonalna u liderów IT

W cenie otrzymasz:

  • Materiały szkoleniowe
  • Certyfikat ukończenia szkolenia
  • W przypadku szkolenia w trybie stacjonarnym zapewnimy Ci również lunch oraz sprzęt niezbędny do nauki

Dla kogo?

  • Szkolenie adresowane jest do osób chcących rozwinąć swój potencjał przywódczy, jak również specjalistów IT, programistów, liderów i menedżerów, którzy pragną zwiększyć swoje umiejętności w zakresie inteligencji emocjonalnej oraz poszukują dobrostanu w życiu

Wymagania

  • Otwartość i gotowość do zmian
  • Potrzeba wzmocnienia kompetencji z zakresu inteligencji emocjonalnej i poczucia własnej wartości

Zalety

  • Podczas warsztatów uczestnicy będą mogli przedyskutować strategię radzenia sobie z emocjami oraz w ramach dzielenia się doświadczeniem wypracować skuteczne metody komunikacji i/lub wychodzenia z niewygodnych stanów emocjonalnych w sposób konstruktywny
  • Szkolenie wzmacnia umiejętności zarządzania emocjami w codziennych wyzwaniach zawodowych
  • Uczestnicy nie są uczeni, a sami się uczą w oparciu o własne doświadczenia, co jest fundamentem trwałej zmiany
  • Szkolenie prowadzone jest warsztatowo i aktywnie
  • Program oparty jest na metodach potwierdzonych naukowo i empirycznie
  • Szkolenie prowadzone jest warsztatowo i aktywnie z zaangażowaniem wszystkich uczestników
  • Szkolenie prowadzone przez doświadczonego trenera i praktyka pracy ze zmianą
  • Kameralne grupy sprzyjają pracy w komforcie i zaufaniu

Cele szkolenia

  • Rozwijanie inteligencji emocjonalnej poprzez rozumienie roli emocji i zachowań
  • Poznanie dynamiki emocji i procesów emocjonalnych
  • Nauka kompetencji budowania relacji i dobrej współpracy z innymi ludźmi
  • Budowanie wewnętrznej harmonii lidera, który inspiruje i przyciąga innych
  • Budowanie świadomości Inteligencji emocjonalnej jako kapitału przywódczego liderów
  • Przećwiczenie efektywnej komunikacji z klientem / podwładnym / współpracownikiem z pozycji świadomych myśli i emocji

Program

Wprowadzenie do Inteligencji Emocjonalnej

  • Goleman, Salovey, Mayer
  • Rodzaje i dynamika emocji
  • Zrozumienie emocji - w służbie czynienia dobra
  • Obszary do rozwoju inteligencji emocjonalnej u liderów

Rozwój świadomości emocjonalnej

  • Poczucie własnej wartości - zasoby i spójność
  • Pewność siebie - zasoby i spójność
  • Asertywność i odwaga liderska
  • Mechanizmy motywacji i zaangażowania

Zarządzanie emocjami w komunikacji intra i interpersonalnej

  • Najpierw Ty, potem inni - przekonania i wzorce
  • Trójkąt dramatyczny Karpmana
  • Budowanie relacji i współpracy
  • Słuchanie i rozumienie
  • Budowanie zaangażowanego zespołu

Podobne szkolenia