Inteligencja Emocjonalna u liderów IT
Czas trwania szkolenia:2 dni (16h)
Kod kursu:INE
Poziom zaawansowania:
O szkoleniu Inteligencja Emocjonalna u liderów IT
W cenie otrzymasz:
- Materiały szkoleniowe
- Certyfikat ukończenia szkolenia
- W przypadku szkolenia w trybie stacjonarnym zapewnimy Ci również lunch oraz sprzęt niezbędny do nauki
Dla kogo?
- Szkolenie adresowane jest do osób chcących rozwinąć swój potencjał przywódczy, jak również specjalistów IT, programistów, liderów i menedżerów, którzy pragną zwiększyć swoje umiejętności w zakresie inteligencji emocjonalnej oraz poszukują dobrostanu w życiu
Wymagania
- Otwartość i gotowość do zmian
- Potrzeba wzmocnienia kompetencji z zakresu inteligencji emocjonalnej i poczucia własnej wartości
Zalety
- Podczas warsztatów uczestnicy będą mogli przedyskutować strategię radzenia sobie z emocjami oraz w ramach dzielenia się doświadczeniem wypracować skuteczne metody komunikacji i/lub wychodzenia z niewygodnych stanów emocjonalnych w sposób konstruktywny
- Szkolenie wzmacnia umiejętności zarządzania emocjami w codziennych wyzwaniach zawodowych
- Uczestnicy nie są uczeni, a sami się uczą w oparciu o własne doświadczenia, co jest fundamentem trwałej zmiany
- Szkolenie prowadzone jest warsztatowo i aktywnie
- Program oparty jest na metodach potwierdzonych naukowo i empirycznie
- Szkolenie prowadzone jest warsztatowo i aktywnie z zaangażowaniem wszystkich uczestników
- Szkolenie prowadzone przez doświadczonego trenera i praktyka pracy ze zmianą
- Kameralne grupy sprzyjają pracy w komforcie i zaufaniu
Cele szkolenia
- Rozwijanie inteligencji emocjonalnej poprzez rozumienie roli emocji i zachowań
- Poznanie dynamiki emocji i procesów emocjonalnych
- Nauka kompetencji budowania relacji i dobrej współpracy z innymi ludźmi
- Budowanie wewnętrznej harmonii lidera, który inspiruje i przyciąga innych
- Budowanie świadomości Inteligencji emocjonalnej jako kapitału przywódczego liderów
- Przećwiczenie efektywnej komunikacji z klientem / podwładnym / współpracownikiem z pozycji świadomych myśli i emocji
Program
Wprowadzenie do Inteligencji Emocjonalnej
- Goleman, Salovey, Mayer
- Rodzaje i dynamika emocji
- Zrozumienie emocji - w służbie czynienia dobra
- Obszary do rozwoju inteligencji emocjonalnej u liderów
Rozwój świadomości emocjonalnej
- Poczucie własnej wartości - zasoby i spójność
- Pewność siebie - zasoby i spójność
- Asertywność i odwaga liderska
- Mechanizmy motywacji i zaangażowania
Zarządzanie emocjami w komunikacji intra i interpersonalnej
- Najpierw Ty, potem inni - przekonania i wzorce
- Trójkąt dramatyczny Karpmana
- Budowanie relacji i współpracy
- Słuchanie i rozumienie
- Budowanie zaangażowanego zespołu