IBUQ Poziom Podstawowy - szkolenie i egzamin

LICZBA DNI: 3 (24h)

KOD KURSU: IBUQ

POZIOM SZKOLENIA:

# ibuq

Najbliższy termin:

31 maja 2021

PLN netto + 23% VAT

Jeszcze 8 miejsc w tej cenie.

  • stacjonarne
  • zdalne

STACJONARNE

W CENIE

  • 3 dni pracy z trenerem
  • Materiały szkoleniowe
  • Lunch
  • Certyfikat ukończenia szkolenia

ZDALNE

W CENIE

  • 3 dni pracy z trenerem na żywo online
  • Materiały szkoleniowe
  • Certyfikat ukończenia szkolenia

Czy wiesz, że możesz uzyskać nawet do 100% dofinansowania na szkolenie? Dowiedz się jak »

Oferta dla firm

Dostosuj zakres, czas i miejsce szkolenia do potrzeb Twojego zespołu. Uzyskaj indywidualną wycenę szkolenia dla grupy.

Weź udział w szkoleniu

Termin

Lokalizacja

Cena / os

31

maja

Warszawa,

Kraków,

Łódź,

Wrocław,

Gdańsk,

Poznań,

Zdalne,

PLN netto
+ 23% VAT

Termin

31

maja

Lokalizacja

Warszawa,

Kraków,

Łódź,

Wrocław,

Gdańsk,

Poznań,

Zdalne,

Cena / os

PLNnetto
+ 23% VAT

Powiadom
o kolejnych terminach

O szkoleniu

DLA KOGO?

Podstawowy Poziom certyfikacji w zakresie Inżynierii Użyteczności skierowany jest do wszystkich osób zaangażowanych w proces wytwarzania oprogramowania tj.: programistów, projektantów interfejsu użytkownika, kierowników projektów i członków zespołów projektowych, osób zarządzających i pracowników wyspecjalizowanych działów związanych z oprogramowaniem, audytorów IT i specjalistów ds. zapewnienia jakości oprogramowania

WYMAGANIA

Wymagane jest wcześniejsze doświadczenie związane z wytwarzaniem oprogramowania

ZALETY

Wyjaśnienie podstawowych koncepcji i technik inżynierii użyteczności

Zrozumienie miejsca inżynierii użyteczności w procesie wytwórczym

Poznanie technik projektowania użyteczności oraz testowania i oceny produktu

Przygotowanie do certyfikacji IBUQ na poziomie podstawowym

Cele szkolenia

Program

  • Konieczność i korzyści stosowania Użyteczności
    • Definicja użyteczności
    • Korzyści z użytecznych rozwiązań
    • Koncepcja UX
  • Ergonomia oprogramowania i zasady projektowania
    • Ergonomia oprogramowania
    • Projektowanie uniwersalne
  • Przetwarzanie informacji o człowieku
    • Biologiczne uwarunkowania percepcji
    • Defekty postrzegania koloru
    • Wpływ środowiska na użyteczność
    • Prawa Gestalt
  • Standardy, zasady, przepisy
    • Zastosowanie norm
    • Norma EN ISO 9241
    • Przewodniki stylu
    • Zadania W3C
  • Dostępność
    • Koncepcja dostępności
    • Udogodnienia dla osób niepełnosprawnych
  • Podstawy Inżynierii Użyteczności
    • Koncepcja UCD
    • Cykl życia inżynierii użyteczności
  • Faza analizy i koncepcji
    • Cele jakościowe i ilościowe użyteczności
    • Scenariusze użytkownika
    • Przypadki użycia
  • Faza projektowania
    • Podejścia do projektowania
    • Koncepcja ramek - wireframe
  • Faza prototypowania
    • Prototypy niskiej i wysokiej wierności
  • Faza oceny - testowanie i ocena użyteczności
    • Ocena użyteczności
    • Metody testowania użyteczności
    • Raport z oceny użyteczności

POLITYKA COOKIES:

Korzystamy z plików cookies, by móc jak najlepiej dostosować stronę do Twoich potrzeb oraz wyświetlać Ci przydatne i adekwatnych dla Ciebie reklamy w serwisie i poza nim. Możesz kontrolować ustawienia ciasteczek w swoich ustawieniach swojej przeglądarki. Odwiedzając tę stronę, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies.