GIS w reklamie, mediach i rozrywce
Czas trwania szkolenia:2 dni (16h)
Kod kursu:GIS/M
Poziom zaawansowania:
Szkolenie na zamówienie
Szkolenie dostosowane do potrzeb Twojego zespołu. Dostępne wyłącznie na zamówienie.
- Dostosowany program
- Indywidualna wycena
- Dowolny termin
O szkoleniu GIS w reklamie, mediach i rozrywce
W cenie otrzymasz:
- Materiały szkoleniowe
- Certyfikat ukończenia szkolenia
- W przypadku szkolenia w trybie stacjonarnym zapewnimy Ci również lunch oraz sprzęt niezbędny do nauki
Wymagania
- Szkolenie prowadzone jest od podstaw, ale mile widziana jest znajomość zagadnień GIS
Zalety
- Nauczysz się jak podnieść wartość swoich artykułów
- Poznasz sposoby wykorzystywania danych przestrzennych
- Zawsze chciałeś tworzyć efektowne infografiki? To szkolenie jest dla Ciebie. Dodaj lokalizację do swojego wydarzenia, oznacz najważniejsze miejsca na mapie, segmentuj swój kontent pod względem geolokalizacji - bądź nowoczesnym event menedżerem!
- Praktyka przed teorią - wszystkie szkolenia technologiczne prowadzone są w formie warsztatowej. Konieczna teoria jest wyjaśniana na przykładzie praktycznych zadań
- Konkretne umiejętności - w ramach każdego szkolenia rozwijamy praktyczne umiejętności związane z daną technologią i tematyką
- Nauka z praktykami - wszyscy trenerzy na co dzień pracują w projektach, gwarantuje to dostęp do eksperckiej wiedzy i praktycznego know-how
Cele szkolenia
- Nabycie umiejętności przedstawiania danych na mapie