GIS w reklamie, mediach i rozrywce

Czas trwania szkolenia:2 dni (16h)

Kod kursu:GIS/M

Poziom zaawansowania:
datageodata

Szkolenie na zamówienie

Szkolenie dostosowane do potrzeb Twojego zespołu. Dostępne wyłącznie na zamówienie.

  • Dostosowany program
  • Indywidualna wycena
  • Dowolny termin
Icon with laptop

O szkoleniu GIS w reklamie, mediach i rozrywce

W cenie otrzymasz:

  • Materiały szkoleniowe
  • Certyfikat ukończenia szkolenia
  • W przypadku szkolenia w trybie stacjonarnym zapewnimy Ci również lunch oraz sprzęt niezbędny do nauki

Dla kogo?

  • Program został opracowany z myślą o osobach chcących tworzyć efektowne infografiki, poznać zasady rysowania map i wykonywania podstawowych analiz przestrzennych

Wymagania

  • Szkolenie prowadzone jest od podstaw, ale mile widziana jest znajomość zagadnień GIS

Zalety

  • Nauczysz się jak podnieść wartość swoich artykułów
  • Poznasz sposoby wykorzystywania danych przestrzennych
  • Zawsze chciałeś tworzyć efektowne infografiki? To szkolenie jest dla Ciebie. Dodaj lokalizację do swojego wydarzenia, oznacz najważniejsze miejsca na mapie, segmentuj swój kontent pod względem geolokalizacji - bądź nowoczesnym event menedżerem!
  • Praktyka przed teorią - wszystkie szkolenia technologiczne prowadzone są w formie warsztatowej. Konieczna teoria jest wyjaśniana na przykładzie praktycznych zadań
  • Konkretne umiejętności - w ramach każdego szkolenia rozwijamy praktyczne umiejętności związane z daną technologią i tematyką
  • Nauka z praktykami - wszyscy trenerzy na co dzień pracują w projektach, gwarantuje to dostęp do eksperckiej wiedzy i praktycznego know-how

Cele szkolenia

  • Nabycie umiejętności przedstawiania danych na mapie

Program

Lokalizowanie opisywanych zjawisk

Podstawowe przygotowania kartograficzne

Kartogramy, kartodiagramy

Mapa punktowa

Nadawanie symbolizacji obiektom

Korzystanie z wbudowanych stylów, palet barwnych

Podobne szkolenia