Geomarketing dla biznesu. Podstawy wykorzystywania danych przestrzennych w marketingu i planowaniu strategicznym przedsiębiorstwa.

LICZBA DNI: 2 (16h)

KOD KURSU: GEO/M

Powiadom
o kolejnych terminach

# business

# analysis

Szkolenie na zamówienie

Szkolenie dostosowane do potrzeb Twojego zespołu. Dostępne wyłącznie na zamówienie.

  • Dostosowany program
  • Indywidualna wycena
  • Dowolny termin

O szkoleniu

DLA KOGO?

Szkolenie przeznaczone jest dla menedżerów i pracowników działów: marketingu, sprzedaży, rozwoju, planowania itp. Geomarketing pomaga udzielać odpowiedzi na problemy operacyjne i strategiczne.

WYMAGANIA

Umiejętność analizy danych.

ZALETY

Analizy geomarketingowe mają zróżnicowaną formę w zależności od potrzeb klienta i danych gromadzonych przez przedsiębiorstwa.

Uwzględniają aspekt przestrzenny prowadzonej działalności i są wykonywane za pomocą systemów GIS na mapach cyfrowych.

Badania geomarketingowe pozwalają minimalizować ryzyko błędnych decyzji oraz redukować koszty związane z działalnością firmy.

Cele szkolenia

Szkolenie ma na celu przybliżyć teorię GIS-u, geomarketingu i wprowadzić do korzystania z oprogramowania GIS.

Program

Nasi eksperci

POLITYKA COOKIES:

Korzystamy z plików cookies, by móc jak najlepiej dostosować stronę do Twoich potrzeb oraz wyświetlać Ci przydatne i adekwatnych dla Ciebie reklamy w serwisie i poza nim. Możesz kontrolować ustawienia ciasteczek w swoich ustawieniach swojej przeglądarki. Odwiedzając tę stronę, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies.