Geomarketing dla biznesu. Podstawy wykorzystywania danych przestrzennych w marketingu i planowaniu strategicznym przedsiębiorstwa

Czas trwania szkolenia:2 dni (16h)

Kod kursu:GEO/M

Poziom zaawansowania:
analysisbusiness

Szkolenie na zamówienie

Szkolenie dostosowane do potrzeb Twojego zespołu. Dostępne wyłącznie na zamówienie.

  • Dostosowany program
  • Indywidualna wycena
  • Dowolny termin
Icon with laptop

O szkoleniu Geomarketing dla biznesu. Podstawy wykorzystywania danych przestrzennych w marketingu i planowaniu strategicznym przedsiębiorstwa

W cenie otrzymasz:

  • Materiały szkoleniowe
  • Certyfikat ukończenia szkolenia
  • W przypadku szkolenia w trybie stacjonarnym zapewnimy Ci również lunch oraz sprzęt niezbędny do nauki

Wymagania

  • Umiejętność analizy danych

Zalety

  • Analizy geomarketingowe mają zróżnicowaną formę w zależności od potrzeb klienta i danych gromadzonych przez przedsiębiorstwa
  • Uwzględniają aspekt przestrzenny prowadzonej działalności i są wykonywane za pomocą systemów GIS na mapach cyfrowych
  • Badania geomarketingowe pozwalają minimalizować ryzyko błędnych decyzji oraz redukować koszty związane z działalnością firmy
  • Praktyka przed teorią - wszystkie szkolenia technologiczne prowadzone są w formie warsztatowej. Konieczna teoria jest wyjaśniana na przykładzie praktycznych zadań
  • Konkretne umiejętności - w ramach każdego szkolenia rozwijamy praktyczne umiejętności związane z daną technologią i tematyką
  • Nauka z praktykami - wszyscy trenerzy na co dzień pracują w projektach, gwarantuje to dostęp do eksperckiej wiedzy i praktycznego know-how

Cele szkolenia

  • Szkolenie ma na celu przybliżyć teorię GIS-u, geomarketingu i wprowadzić do korzystania z oprogramowania GIS

Program

Analizy lokalizacyjne - oparte głównie na analizie obecnej lokalizacji sklepów i danych demograficznych

Analizy atrakcyjności punktów sprzedaży

Analizy konkurencji - lokalizacja obiektów świadczących podobne usługi, badanie „efektu kanibalizmu”

Analizy grup docelowych (charakterystyka klientów, zachowania konsumentów)

Przestrzenne analizy sprzedaży

Planowanie kampanii reklamowych (np. lokalizacja billboardów)

Analizy sieci dystrybucji

Analiza danych przestrzennych

Podobne szkolenia